Fashion Week X

Witajcie Kochani! Jak wiecie z fanpage'a i Instagrama 9 i 10 maja byłam w Łodzi na X edycji Fashion Philosophy Fashion Week. Pojechałam tam razem z moim kolegą, fotografem, który miał tam wystawę swoich prac. 




Dzięki wejściówkom jakie mieliśmy udało nam się być na pokazach znanych projektantów, showroomie i wystawie YFPN. Muszę przyznać, że na Fashion Weeku było świetnie! Spotkałam tam wiele znanych osób, a same pokazy i showroom zrobiły na mnie duże wrażenie :) 

Poniżej wstawiam kilka zdjęć, które zrobiłam podczas pobytu w Łodzi. Co do stylizacji - 1 dnia zdecydowałam się ubrać skórzane leggingsy i koszulę z królikami. Z dodatków wybrałam bordową kopertówkę z Mohito i mocne, ciemne usta. 2 dnia moja stylizacja była sportowa i przede wszystkim wygodna, ponieważ musiałam wziąć pod uwagę to, że czeka mnie dobre 6h w pociągu. Tak więc założyłam bluzę od Army Gets Down, bejsbolówkę, jeansy i Air Maxy. 

Mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś okazję pojechać na Fashion Week. Z tegorocznej edycji przywiozłam same świetne wspomnienia! :)




dzień 1





dzień 2







The Sunny Spiker is only $14.99, 70% off, , just last for 40 hours left!





8 komentarze:

  1. wow zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś drugiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tego wyjazdy, ja marzę o tym już od dawna i mam nadzieję, że uda mi się kiedyś tam pojechać ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń






  5. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń