gray skirt

Wybaczcie, że tak długo nic nie dodawałam. Jednak ostatnio nie mam kompletnie na nic czasu.

W sobotę wybrałam się do Galerii na zakupy. Najwięcej rzeczy spodobało mi się w H&M :) Jednym z moich łupów jest szara spódnica, którą postanowiłam dzisiaj Wam pokazać. Z podobnego materiału kupiłam też sukienkę z delikatnie wyciętymi plecami.

Jeśli jesteście ciekawi kolejnych postów - zapraszam! :)






Kolejna promocja od Romwe!
White And Black Fluid Striped Shirt
1am 3rd April GMT, lasts only 24 hours!
400 pieces for $9.99! Don’t miss out.
It’ll help you save 75% in total
http://www.romwe.com/romwe-white-and-black-fluid-striped-shirt-p-59644.html




17 komentarze:

  1. cudowne połączenie airmaxów z elegancką spódnicą i kapeluszem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja super, ale chyba te usta trochę zbyt ciemne! jakoś nie pasują mi do wiosny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Bardzo długo szukałam takiego koloru pomadki :) Wg mnie pasuje on idealnie do czarnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mega pozytywnie zaskoczona. Ten zestaw jest fantastyczny. Mam szczere checi tak sie ubrac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz kochana, ale to nie mój styl :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny strój z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrania bardzo fajne, ale wydaje mi się, że postarzają Cię, po prostu masz za młody wyraz twarzy do takich ubrań, bardziej widziałabym Cię zupełnie na sportowo. :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem ubieram się na sportowo a czasem nieco bardziej elegancko :) to zależy :)

      Usuń
  8. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń
  9. Treatment maag of this article is very important thank you may be useful

    Obat herbal maag kronis yang alami dan aman

    OdpowiedzUsuń