styczeń / luty - podsumowanie

Dzisiaj mam dla Was podsumowanie postów ze stycznia i lutego. Piszcie swoje opinie w komentarzach! :)

A teraz kilka słów do każdej stylizacji. Zapraszam do czytania i obejrzenia zdjęć. :)



1. Pierwsza notka w roku 2014 :) Muszę przyznać, że bardzo lubię zdjęcia z tego posta :)



2. W tym poście chciałam pokazać Wam przede wszystkim kurtkę od Romwe - jedną z lepszych i cieplejszych w mojej szafie! :)



3. Stylizacja prosta, codzienna w swetrze w norweskie wzory, o którym marzyłam już od bardzo dawna. 



4. Ta sukienka absolutnie skradła moje serce ♥ Tak jak już wspominałam możną ją nosić na różne sposoby - z eleganckimi butami lub trampkami :) Wszystko dozwolone!


5. Był też post opisujący moją współpracę z ARMY GETS DOWN. :)


6. Kolejna propozycja codziennego looku :)



7. W tej notce 'pochwaliłam' się moim nowymi Nike Air Max Thea ♥ Pewnie zdążyliście już zauważyć moją małą obsesję na punkcie butów :P


8. Propozycja stylizacji walentynkowej - uroczo i dziewczęco :)



9. Stylizacja nieco bardziej sportowa - ciekawy element stanowią leggingsy od Staffbymaff. :)


10. Pierwsza ze stylizacji z serii black and white :)


11. W tym poście chciałam pokazać Wam klasyczny zestaw, który powinien znajdować się w szafie każdej z nas! :)



12. I najnowszy post :) Skórzane legginsy, mocne buty, ramoneska i delikatny biały sweter. :)



11 komentarze:

  1. Szóstka jest naprawdę śliczna :) Ładnie Ci w takim bardziej sportowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są bardo ładne, nie wiem która wybrać :)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo świetnych stylizacji ! :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jest takie podsumowanie. Wygladasz przepieknie na wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń