black and white

Hej! Z racji tego, że ostatnio na blogu dominowały stylizacje proste, codzienne dziś postanowiłam stworzyć coś nieco bardziej eleganckiego. Po przejrzeniu swojej szafy doszłam do wniosku, że ostatnio bardzo dużo rzeczy które kupiłam jest białych. Ostatecznie zdecydowałam się na białą, koronkową bluzkę z krótkim rękawem, którą połączyłam ze skórzaną spódnicą. Wybrałam tez czarny żakiet z ozdobnymi kamieniami przy dekolcie. Dlatego też w tym looku nie zobaczycie żadnej bizuterii. :) 

Ale do rzeczy! Chciałabym poinformować Was o moim najnowszym pomyśle. 

Postanowiłam rozpocząć na blogu serię stylizacji black and white. Co Wy na to? Jesteście ciekawi? :) Jeśli tak śledźcie mojego bloga i fanpage. KLIK












Zapraszam już w środę na kolejną stylizację z serii black and white ! :)




19 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w tym zestawie. :) I bardzo ładnie Ci w okularach!

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, a Ty jak zawsze piękna <3
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w sklepach znów mnóstwo black and white, które trochę mi się już znudziło :) ale u Ciebie spódnica jest po prostu super, bardzo mi się podoba:) Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zestawienie jest zawsze na czasie!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! chciałabym taką spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie wygladasz :) spodnica ma ciekawa fakture :) genialnie sie w niej prezentujesz! poza tym jestes bardzo zgarbna, we wszystkim Ci ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koronka jest piękna <3
    uwielbiam koronkę !

    OdpowiedzUsuń
  10. koronka jest piękna <3
    uwielbiam koronkę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie stylizacje!
    http://wholelifeinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponadczasowe kolory :D Bluzka jest super natomiast faktura spódniczki mnie jakoś nie przekonuje:) Ogólnie wszystko na plus.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny, prosty zestawik;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka! W ogóle bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń