Suit up!

Dzisiaj mam dla Was kolejnego posta z serii black and white. Tym razem postawiłam na klasyczny zestaw - czarne rurki i marynarka oraz biała koszula. Z dodatków wybrałam kapelusz od Oasap i bransoletkę z Mohito. Z butów zdecydowałam się na jazzówki. Marynarka jest o kroju lekko smokingowym a buty to już typowa inspiracja męską szafą- czasem lubię postawić na taki androgeniczny look.

Wg mnie, tak jak już wspomniałam - klasyczny zestaw powinien znaleźć się w szafie każdej z nas. A jak Wam się podoba? :)

Marynarka - TUTAJ
Koszula - TUTAJ
Kapelusz - TUTAJ

Miłego wieczoru!  


15 komentarze:

  1. Świetny wpis!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/02/45.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jedna z lepszych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki klasyczne zestawy! Idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna stylizacja :) wooow
    pomoglabys w klikaniu w sheinside wishlist ,bardzo potrzebuje aby zaczac wspolprace :)bylabym ci ogromnie wdzieczna:*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  5. woow cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz dodaje tej stylizacji takiej tajemniczości :) Super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie i bardzo fajnie! Kapelusz masz cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kapelusz bardzo Ci pasuje , tak jak czerwone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie nieprzekombinowane proste zestawienia
    i ślicznie Ci w czerwonych ustach !


    http://caaaudiaaac.blogspot.com/ - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń