Gorilla Print Black Sweatshirt

Witajcie Kochani! :) Dzisiaj mam dla Was posta w bluzie od Romwe KLIK. Postanowiłam zestawić ją z białymi Nike Air Force i 'skórzanymi' legginsami, o których marzyłam już od bardzo dawna.

Na poniższych zdjęciach możecie też zobaczyć kurtkę z Croppa. Mam ją już od 2-3 lat, jednak nigdy nie pokazywałam jej na blogu. Dość długo zastanawiałam się nad jej zakupem. Po 1 przeszkadzało mi to, że jest ona tak kolorowa, jednak teraz uznaję to za jej mocny plus a w zestawieniu z czapką od Staffbymaff wygląda ona jeszcze fajniej. Po 2 jej cena była dość wysoka. Jednak wg mnie lepiej jest kupić coś raz a porządnie. Kurtka ta jest bardzo ciepła, posiada wiele fajnych 'skrytek' - kieszonek.

Mam też w planach zakup Timberlandów. Jednak to dopiero w sezonie przecen, kiedy będą trochę tańsze :)



















Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time: 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?alice


10 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz :)
    zapraszam: shineandinspire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta czapka! :)
    Ale pięknie wyszły Twoje oczy na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twojs bluza jest rewelacyjna. Z pewnoscia ozywi kazda stylizacje :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko idealnie ze sob wspolgra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zestaw- bluza, kurtka buty, legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka od razu rzuca się w oczy ! :D

    OdpowiedzUsuń