combat jacket


Witajcie Kochani! Niestety moje ferie zimowe dobiegają końca. Jednak te 2 tygodnie mogę śmiało uznać za naprawdę fajne! A jak u tam u Was? :)

Jak z pewnością zauważyliście ostatnio na blogu dominują stylizację sportowe. Mimo, że w sukienkach i spódniczkach czuję się bardzo dobrze jakoś ostatnio wolę założyć legginsy i Air Maxy. Być może to pogoda powoduje, że nie mam ochoty na bardziej eleganckie stylizacje. 

Jednak już w poniedziałek mam w planach przygotować posta w koszuli i ołówkowej spódnicy. Jesteście ciekawi? :)

Zapraszam! Buziaki :)




Chciałabym poinformować Was też o fajnej okazji żeby zdobyć 10$ do wydania w sklepie Romwe. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania na temat gier na telefon.

Only three questions!
Simple survey about mobile games!
All participants can get a $10 coupon!
Just take your chance right now!
The activity will be finished at the end of the month.

14 komentarze:

  1. stylizacja dosyć pospolita:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam w notce na blogu dominują teraz stylizacje codzienne, sportowe :P

      Usuń
  2. świetna stylizacja ;) bardzo podoba mi się kurtka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupilas legginsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staffbymaff. Polecam, są świetne! :)
      http://www.staffbymaff.com/index.php?route=product/product&product_id=208

      Usuń
  4. może i pospolita ale za to Ty w niej prezentujesz się cudownie. niby prosto ale za to jak gustownie! stylizacja na wielki + !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie nie jest pospolicie bo z pazurem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy klasyczne, bo czarne, ale jednak efektowne dzięki tym dziurom :P Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń