Romwe Pocketed Blue Coat

Dzisiaj ostatni dzień wolnego. Niestety jutro znów trzeba rano wstać i udać się do szkoły/pracy. Byle do piątku! A w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam mój najnowszy nabytek - kurtkę od Romwe. Jest on bardzo ciepły, w środku ma bardzo fajne futerko. Zapraszam do oglądania zdjęć i oddawania komentarzy! :)




Kurtkę kupicie tutaj:









Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!


29 komentarze:

  1. Kto jest Twoim fotografem?
    Świetna kurtka!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zaplaciłaś za kurtke razem z przesylka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a płaciłaś przez internet?:)

      Usuń
    2. Tak. Ja akurat miałam kupon zniżkowy na tę kurtkę wiec długo nie zastanawiałam się nad jej zakupem. Jest naprawdę super! :)

      Usuń
    3. A jeżeli nie posiadam takiego kuponu? na stronce było napisane, że kosztuje 82,50 PLN :) i właśnie się zastanawiałam jak to wygląda z przesyłką :) Długo musiałaś czekać? I czy kurtka nie będzie przemakać Twoim zdaniem?

      Usuń
    4. To musisz zapłacić pełną kwotę. Co do przesyłki jest kilka opcji. Tu masz wszystko napisane:
      http://www.romwe.com/Free-Shipping-Worldwide-ezp-1.html
      Ja zawsze wybieram darmową, która trwa do 25dni.

      Usuń
    5. Kurtka ma bardzo przyległe rękawy co sprawia, że jest ona bardzo ciepła. Jednak radzę dokładnie przed zakupem sprawdzić wymiary, żeby później nie było coś nie tak - rozmiar S jest dosyć mały.
      Ja w niej nie przemokłam ale materiał nie jest śliski więc bardzo możliwe, że jednak może przemoknąć w trakcie mocniejszej ulewy. Ciężko mi powiedzieć. Mam ją zaledwie tydzień. :)

      Usuń
    6. Do 10 stycznia obowiązuje kod 'Newyear$5, czyli -5$ przy zakupach za co najmniej 30$, także czasami warto coś dołożyć do koszyka żeby z niego skorzystać.

      Usuń
    7. Dzięki za info!

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    bardzo ładnie Ci w tym kolorku!
    pozdrawiam serdecznie,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka bardzo fajna!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) Mam takie same rękawiczki ; p
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :) kurteczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kurteczka, najważniejsze że ciepła :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta kurtka! miałam ją w koszyku już, ale się ostatecznie nie zdecydowałam, mogę żałować teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Rękawiczki i czapka genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna kurteczka i rekawiczki :) zestaw w sam raz na mrozne wieczory, ktore podobno nadchodza :)
    z przyjemnoscia obserwuje!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podobają legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta kurtka ! Rękawiczki i czapka również bardzo mi się podobają ;) Na pewno są ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń