2014 / outfit

Witam Was w 2014! ♥ W dzisiejszym poście zdecydowałam się ubrać spódniczkę od Oasap i koszulę w groszki. Chciałabym wspomnieć kilka słów na temat pomadki, którą widzieliście również w poprzednim poście. Kupiłam ją w Sephorze, po przecenie dałam za nią 33zł. Czytałam na jej temat już wiele razy i zawsze chciałam ją mieć. Pomadka ta utrzymuje się na ustach naprawdę długo a jej kolor jej cudowny. Usta w kolorze czerwieni nigdy nie wyjdą z mody a swój zakup uznaję za jak najbardziej udany. Polecam! :) 

koszula - Allegro / kapelusz - Oasap KLIK / spódnica - Oasap KLIK / buty - H&M / biżuteria - Mohito / pomadka - Sephora 01 Cream lip stain

19 komentarze:

  1. Kolejny śliczny zestaw. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Super stylizacja :)

    http://perlley-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku.. Świetne zdjęcia.! ; >

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest genialny, jak dla mnie najlepszy z wszystkich twoich na blogu! :) Cudnie♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega usta i outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zestawy :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny winny kolor spódniczki i klasyczna koszula- super!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw! kapelusz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw! www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękną cere i ten kolor ust! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz jakbys szla na pogrzeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pogrzeb w bordowej spódniczce i koszuli w groszki? Nie wiedziałam. :)

      Usuń
  12. Stylowo, zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szminka ! Bardzo ładnie Ci w takim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog, świetne zdjęcia :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń