Sylwestrowa stylizacja - Shattered Glass Dress

Dzisiaj mam dla Was propozycję stylizacji sylwestrowej. Zdecydowałam się założyć sukienkę od Staffbymaff. Bardzo długo zastanawiałam się nad jej zakupem. Muszę przyznać, że jest ona bardzo odważna. Jednak kiedy tylko sukienka trafiła w moje ręce - zakochałam się w niej. W zestawieniu z klasycznymi, czarnymi szpilkami i czerwonymi ustami tworzy cudowny zestaw. Czuję się w niej naprawdę dobrze. A jak Wam się podoba? :)

Pozostaje mi jeszcze tylko życzyć Wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku 2014 i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej! Trzymajcie się Kochani! ♥




sukienka - Staffbymaff --> klik




2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014


21 komentarze:

  1. Patrząc na pierwsze zdjęcie, zastanawiałam się, czemu nazwałaś ją odważną. Jakoś nie zwróciłam uwagi na te odkryte plecy, ale faktycznie, już się zgadzam :) Jednak i tak bardzo mi się podoba ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz zjawiskowo ! również udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka faktycznie odważna :)) pięknie w niej wyglądasz >3
    // klikniesz na moim blogu w baner cozbest? to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną figurkę do takich sukienek:) Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tył sukienki jest genialny ; )))

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna sukienka ! genialną masz figurę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka Ty zgrabna ! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna sukienka ;)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka:)
    świetnie w niej wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie ty masz cycki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam założyć normalnego stanika, ponieważ sukienka odkrywa plecy. Mam na sobie specjalne nakładki. Może stąd to pytanie ... :)

      Usuń
  12. Sukienka jest piękna, też chciałam ją zamówić, ale jednak zdecydowałam się uszyć sama podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo :) Pozdrawiam, Bryzejda;)

    OdpowiedzUsuń