press play

Dzisiaj chciałabym pokazać się Wam w zupełnie innej odsłonie. Mimo, że uwielbiam sportowy styl w mojej szafie do tej pory znajdowały się tylko obcisłe rurki. Muszę przyznać, że zakup spodni, które możecie zobaczyć w dzisiejszym poście był dobrą decyzją. Sportową stylizację można w fajny sposób przełamać wyrazistym kolorem ust - ja wybrałam różową pomadkę. Spodnie te można nosić również w sposób bardziej elegancji - z koszulą i wysokimi butami, co zobaczycie w kolejnej odsłonie.

Zapraszam serdecznie!

Spodnie - Front Row Shop - http://www.frontrowshop.com/product/leather-look-trousers-with-elastic-cuff-hem-1



spodnie - Front Row Shop KLIK / bluza - Staffbymaff / buty - Nike Air Force 1/ t-shirt- American Apparel

9 komentarze:

  1. Masz świetny styl:)te spodnie bardzo mi się podobają ale jak są bardziej obcisłe;)
    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie przepadam za sportowymi outfitami. Jestem jednak bardzo ciekawa tej drugiej stylizacji z tymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tego typu spodniami, ale jestem ciekawa jak wyglądałyby z koszulą więc czekam na następny outfit ; )
    Świetne zdjęcia ; p

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuchy w podobnym stylu znajdziesz w tym sklepie: http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sportowe stylizacje, a Ty kochana wyglądasz Super !!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super luxne połączenie na co dzień!

    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit i mega plus za buciki :). Pozdrawiamy.
    PS: W końcu udało nam się sprowadzić ten model w pełnej rozmiarów-ce.

    OdpowiedzUsuń