Fluo Bobble Hat

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zakupy. 

Zacznę od płaszcza od Romwe. Muszę przyznać, że dość długo zastanawiałam się nad jego zakupem. Parę dni temu dostałam paczkę z przesyłką i muszę przyznać, że zakup ten był strzałem w 10! Płaszcz ten jest bardzo ciepły, można go zapinać na wiele sposobów dzięki czemu jest też bardzo ciekawy. Postanowiłam skomponować go z czapką od Staffbymaff, która będzie też świetnie pasowała do mojej zielono-żółtej kurtki z Croppa. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania! :)







płaszcz - Romwe klik!
czapka- StaffByMaff - klik!
workery- lasocki
jeansy- H&M





20 komentarze:

  1. taa czapka jest świetna, bluza też jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny płaszczyk! poluję na podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Płaszcz bardzo mi się podoba. Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk genialny! Jesteś śliczna i chyba we wszystkich Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo ładnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kompozycja , a odblaskowy pompon fajnie łamie całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest genialny :) Też go mam :) Zobaczysz w ostatnim wpisie :) Buźka Ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kochana, jestem zakochana w tej czapie!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dopasowany zestaw i ten pompon. Super:D

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk to bardzo udany zakup, a w połączeniu z czapą tworzą zgraną całość - Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba ten płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna czpaka, swietnie sie prezentujesz w tym oversizowym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Bardzo ładny płaszcz i czapa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny look, plaszcz masz genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz jest cudny ! Bardzo fajnie się prezentuje, nawet gdy jest rozpięty ;)

    OdpowiedzUsuń