podsumowanie miesiąca - październik


Dzisiaj mam dla Was podsumowanie października. Muszę nieskromnie przyznać, że zarówno z outfitów jak i zdjęć jestem bardzo zadowolona. Może i jest trochę szarno i ponuro, jednak każdą stylizację starałam się wzbogacić jakimś ciekawym elementem. Może to ten jesienny klimat tak na mnie wpłynął :) Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć i pisania komentarzy! :) 









1. W tym poście pokazałam Wam modne w tym sezonie długie, czarne kozaki. Jak dla mnie będące totalnym HITem!:)




2. Druga stylizacja chodziła za mną od dłuższego czasu. Miało być prosto i czarno! :)



3. W tej notce pokazałam Wam bluzę od Romwe, która skradła moje serce :)
http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/10/the-tree-of-life-print-dual-tone.html


4. Były też zdjęcia ze spontanicznej sesji z dzaasprem 




5. Stylizacja, w ogroniczkach, o których również myslałam już od dłuższego czasu. Połączyłam je z ciepłym swetrem i workerami. 



6. Post w cudownej sukience od Preski i berecie





7.  I przedostatnia notka. Zdjęcia zrobione spontanicznie. Wg mnie ciekawym elementem jest czarna kamizelka, biżuteria oraz buty. :)




8. I najnowszy outfit, sprzed kilku dni :)
http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/10/pony-tail.html




Był też jeden post z inspiracjami http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/10/inspirations.html. Postaram się częściej wstawiać takie notki. Jeśli oczywiście Wam się podobają.  :)


Wczoraj umieściłam też z małym poślizgiem posta z okazji 31 października.




Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!



10 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Masz świetna figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne stylizacje i dobra nutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4, 6 i 8 najlepsze! Masz świetny styl;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 STYLIZACJA O TAK przesliczne zdjęcia pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny styl- kazda stylizacja jest wyjątkowa
    pozdrawiam:*


    OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie ^.^
    Śliczna zdjęcia <3
    Ładna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetne propozycję :) Kozaki za kolano - rewelacja. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I can't decide whic is better <33
    You have an unique blog, I will keep my eyes on you :)

    OdpowiedzUsuń