low wellies and a dog



Dzisiaj prosty, codzienny outfit ;) Uwielbiam połączenie różnych odcieniu jeansu.  Zdjęcia zrobiłam podczas spaceru z moim cudownym psiakiem. ♥

Ciekawy element tej stylizacji stanowią krótkie kalosze, które wg mnie są świetne. Ich różowa podeszwa, do której początkowo nie byłam przekonana dodaje niesamowitego uroku :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania! :)



Krótkie kalosze Meduse Jumpy Anthra, Fuchsia /  koszula - Stradivarius / jeansy - Cubus / ramoneska - New Yorker 

15 komentarze:

  1. Super masz te kalosze! Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. psiak jest przeuroczy <3 Bardzo mi się ta kurteczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny codzienny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś <3 ! Świetna kurtka ; > + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kalosze i efektowne paznokcie :) psiak slodki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, poza tym masz cudownego psa :) I ślicznie pomalowane paznokcie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kalosze:)
    śliczny pies:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem takie proste stylizacje są najlepsze :))
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kalosze , pierwszy raz widzę taki dobór kolorystyczny czerń z różem super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetny slyl...no i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ta różowa podeszwa jest świetna, fajnie to wygląda w tym zestawie

    http://gretarosemary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń