Christmas is coming ...

Niestety ostatnio nie mam czasu kompletnie na nic.  Jedynie w weekendy mogę oderwać się jakoś od szkoły. Do tego jeszcze ta zimna i nieprzyjemna pogoda. Jednak i tak odliczam już dni do śnieżnych, grudniowych dni i oczywiście Bożego Narodzenia. Czasem nawet słucham świątecznych piosenek i wprawiam się w ten magiczny klimat. :)

Bardzo chciałam dodać jakiegoś nowego posta bo ostatnio troszkę Was zaniedbałam. Dziś możecie zobaczyć zdjęcia, które zostały wykonane u mnie w domu. :) 

Stylizacja - prosta, codzienna. Bardzo podobają mi się ubrania zdobione srebrną nitką w połączeniu z białym kołnierzykiem. 

Jeszcze kilka słów odnośnie eboooka - 'zabawki' bez której nie wyobrażam sobie życia :P. Uwielbiam czytać książki, a sprzęt ten jest niezwykle przydatny. Można go zabrać wszędzie. Do pociągu, autobusu, gdziekolwiek. Ale to pewnie i tak dopiero nastąpi wtedy gdy będę dojeżdżać na miejmy nadzieje wymarzone studia. :P

Zostawiam Was ze zdjęciami i piosenką, która może Was jak i mnie wprowadzi Was w ten świąteczny klimat.

Buziaki!









Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!
$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!
500 pieces, but size M is only 200 pieces!
4507 customers have already added “Rose D” to their shopping bag, so adding it into your shopping bag in advance, and then you can pay directly when it begins just in case it's sold out.
24 hours only!
Don’t miss, girls!!!
And a special coupon for you, my lovely fans, on 26th Nov. to buy “Rose D” : 10%offrosed




Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013



http://www.romwe.com/Black-Friday-Sale-c-339.html
Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Don’t miss, girls!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013




15 komentarze:

  1. Ja jednak nie wyobrażam sobie czytania książek w takiej elektronicznej wersji. Chyba nic nie zastąpi u mnie książki w dłoni :)
    _______________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku sobie nie wyobrażałam. Ale fajna jest ta możliwość, że można sobie wgrać jaką tylko książkę się chcę :)

      Usuń
  2. świetnie ! :) jakie są Twoje wymarzone studia ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dietetyka :) albo w Poznaniu albo w Gdańsku ;)

      Usuń
  3. Dla mnie na piosenki jeszcze troszkę za wcześnie, co nie zmienia faktu iż święta to magiczny czas! Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  4. posprzątałaś w pokoju? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety w weekendy mam szkołę a cały tydzień muszę się uczyć! Nie mogę się doczekać świąt! :)

    świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niecierpliwie czekam na śnieg, który według prognozy pogody miał się pojawić wczoraj, ale jak go nie było tak nie ma. Mam nadzieję, że pojawi się maksymalnie tydzień przed świętami, żeby było wszystko białe :)
    Świetny sweterek :> Ja niestety jeszcze nie przekonałam się do e-booka. Moim pierwszym krokiem w technologiczną wersję książki był audiobook, jednak nie umiałam słuchać bez śledzenia tekstu, a że czytałam szybciej niż lektor nic z tego nie wyszło... haha
    Zrobisz kiedyś post dotyczący twoich włosów? Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do audiobookow nie umiałabym się przekonać :)

      Postaram się zrobić ;)

      Usuń
  7. heheh ; ) Śliczne włosy+ mam podobne skarpetki ; p

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm chyba wole książki, chociaż chciałabym spróbować i takiego czytania ;)
    Śliczny sweterek!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super Ci pasują skarpetki do swetra no są przeurocze xd
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    może wzajemna obserwacja na INSTAGRAMIE ??????

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw skarpetek i swetra - rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń