checkered skirt

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam stylizację w spódnicy w kratkę, o której kupnie marzyłam już od dawna. Zestawiłam ją z ciepłym, białym swetrem od Romwe KLIK. :)

Chciałabym też podziękować za liczne komentarze i odwiedziny. Zapraszam również na mojego fanpage! :)






spódnica - second hand / botki - Lasocki / biżuteria / H&M / sweter - Romwe KLIK



Boyfriend style has come back again!
On 18th November (starting from 1:00 pm on Nov. 17th GMT, only 24hrs!), ROMWE Boyfriend Woolen Coat will be the price of $36.99, with original price $109.99. Only on Nov18th, only 24 hours!
Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.
More than 3000 customers have already added it to the shopping cart.
Let us wear Boyfriend Woolen Coat!


17 komentarze:

  1. Wow! Pięknie :) Świetnie zestawiłaś sweter i spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladna spodniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdemu byłoby ładnie w takiej stylizacji, ale myślę, że Ty wyglądasz bardzo uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten sweterek, wygląda na taaaki milutki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny sweterek !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek ♥ Spódniczka także niczego sobie!

    Jak znajdziesz chwilkę - wpadnij do mnie, będzie mi niezmiernie miło :)
    Pozdrawiam!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna ta spodniczka, tego jeszcze nie bylo ;) ciesze sie ze jestes tak kreatywna i tworcza. Zapraszam do mnie http://thewayto-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudownie ! Uwielbiam spódniczki w kratkę i takie puchowe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dbasz o swoją cerę ? Naprawdę piękna i promienna ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Już pisałam wiele razy :) Na co dzień stosuję produkty firmy Cethapil (krem i żel do mycia twarzy). Polecam! Co do makijażu to używam jedynie tuszu do rzęs i różu :)

      Usuń
  10. Ależ słodki futrzak ;).

    Pozdrawiam,
    Kapuczina

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja ;)
    idealnie w niej wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy sweterek, cała stylizacja na wielki +

    OdpowiedzUsuń