'rabbit heart'

Co u Was słychać? :) Ja miałam dziś ciężki dzień w szkole.

Jednak wczoraj miałam wolne i z samego rana wybrałam się do miasta na zakupy. Udało mi się dostać cienkie, czarne rajstopy, które w zestawieniu z jeansowymi ogrodniczkami i ciepłym swetrem już od dłuższego czasu chodziły mi po głowie. I taki też dzisiaj 'stworzyłam' wpis. :)

Kupiłam, też zieloną spódnicę w kratkę, o której wspominałam na fanpage. Jest ona niestety bardzo długa. Mam nadzieję, że uda się ją jakoś ciekawie przerobić. :)




sweter - Atmosphere / ogrodniczki - Allegro/ workery - Lasocki / biżuteria - Romwe / pomadka - Kobo




26 komentarze:

  1. Piękny kolor szminki! Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu szukałam takiego odcieniu :) ta szminka jest strzałem w 10! :)

      Usuń
  2. Świetny blog! Z pewnością tu wrócę ;)
    Ja swój wczorajszy wolny dzień w części też poświęciłam na zakupy ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana powiedz mi co to za szminka? :) Szukam takiej od dawna! Zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szminka :) Niestety u mnie pogoda pozwala tylko na wielkie, grube swetry i długie spodnie - temperatura ok. 4 stopnie. Chyba zaopatrzę się w nowe ogrodniczki, te są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można jakoś ciekawie pokombinować :) jesień też ma swoje plusy! :)

      Usuń
  5. super sweter, poszukuje takiego :)
    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te zielone oczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, właśnie przypomniałaś mi o moich ogrodniczkach :) Fajnie wyglądają w tej jesiennej wersji :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jednak wg mnie wyglądają z takimi właśnie cieńszymi rajstopami ;)

      Usuń
  8. Fajne polaczenie :) szczególnie podoba mi sie Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię połączenie czerni i bieli, ostatnio kupiłam sobie bluze w podobnych barwach: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/roar-king :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd sweterek? :-) zamawialas przez Internet, bo w internecie takiego lub podobnego z Atmosphere nie mogę znaleźć :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat jest od mojej koleżanki z second handu :)

      Usuń
  11. Bardzo udane połączenie.... Zresztą Twój blog obfituje w takie.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kolor pomadki taki jak masz na ustach - idealny :)
    outfit też super :) nic dodać nic ująć ;d

    feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! wpadaj do mnie jeśli interesują Cię męskie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw, świetny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super zestaw :) wyglądasz fantastycznie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń