podsumowanie miesiąca - wrzesień

Dzisiaj mam dla was NOWOŚĆ :) czyli małe podsumowanie miesiąca.





Wrzesień mogę śmiało określić miesiącem pełnym pracy. Bardzo ciężko było przestawić mi się z ciepłych, wakacyjnych dni na zimne, ponure i deszczowe poranki. Na dno szafy powędrowały krótkie spodenki i zwiewne bluzki :( Jednak fakt, że nadeszła jesień też ma swoje plusy! Muszę przyznać, że nawet dobrze czuję się w workerach, warstwowych outfitach i długich, ciepłych swetrach. Ale do rzeczy! Tak już wspomniałam dzisiaj mam dla Was podsumowanie września. Stylizacje były bardzo różnorodne. Od elegenckiego outfitu do wygodnego, codzienniego looku w legginsach. 

A więc zaczynamy, kilka słów do każdej z wrześniowych stylizacji.

1. Post w moro koszulce- wpis oddający styl, w jakim najlepiej się odnajduję. T-shirt z rękawkami moro był strzałem w 10!  Bardzo podoba mi się połaczenie go z czarnymi workerami i podartymi jeansami. LINK DO POSTA. T-shirt ten znalazłam na stronce Aupie:

Comouflage Short Sleeves T_shirt

Dodam jeszcze, że na stronie tej znalazłam mnóstwo świetnych rzeczy, które bardzo chwiałabym, żeby znalazły się w mojej szafie.  Kiedy dostałam koszulkę SEATLLE przekonałam się też o świetnej jakości materiału, z jakiego jest ona wykonana. Niedługo pokażę Wam jeszcze kilka takich 'hitów' na fanpage KLIK i popytam Was o zdanie. Myślę, że dobrze jest czasem napisać kilka słów na taki temat, ponieważ fajnie jest się dzielić stronami, na które warto zaglądać. :)

Poniżej opisałam resztę outfitów. Zachęcam do lektury. :)


2. Kolejny post był (jak już wyżej wspomniałam) nieco bardziej elegancki. Włosy upięte w koka i bluzka odsłaniająca plecy. I moja ulubiona torebka z Atmosphere! ♥  LINK DO POSTA


3. Trzeci look jest outfitem typowo codziennym, zdjęcia zrobiłam podczas wypadu ze znajomymi :) LINK DO POSTA


4. A tutaj stylizacja, w której czułam się świetnie. Jak wiecie bardzo lubię styl boho, hippie. Uwielbiam frędzle, które ciekawie wzbogacają elementy naszej garderoby. LINK DO POSTA


5. Z kolei w tym poście mogliście zobaczyć mnie w bardzo ciepłej i wygodnej bluzie od ALOHA FROM DEER i moich ulubionych Jordanach :) LINK DO POSTA


6. W tym poście, pojawiło się wiele różnorodnych komentarzy. Dotyczyły one głównie fryzury w jakiej 'odważyłam' się Wam pokazać. Ja nadal jestem zakochana w trendzie jakim jest 'mokra fryzura' czyli tzw wet hair. ♥ LINK DO POSTA

7. I poniedziałkowy post. Tutaj pisałam o legginsach moro, na które 'polowałam' już od dłuższego czasu :) Ostatecznie zestawiłam je z dłuższą, szarą bluzką, parką i czarnymi workerami. LINK DO POSTA


Na blogu pojawił się też post z inspiracjami KLIK i dwie notki ze zdjęciami z sesji z Kasią : KLIK oraz KLIK.


Który post przypadł Wam najbardziej do gustu? Co sądzicie o wpisie z inspiracjami? Piszcie Wasze opinie w komentarzach. :)
A. ♥

6 komentarze: