black dress



Dzisiaj mam dla Was nieco bardziej elegancki outfit niż zwykle. W ten weekend wybieram się na małą uroczystość rodzinną pomyślałam więc ze założę czarną sukienkę KLIK, którą 'ożywię' różową marynarką. Bardzo długo zastanawiałam się nad doborem dodatków. W końcu zdecydowałam się na torebkę od Atmosphere i długie, jesienne kozaki. Muszę przyznać, że są one ostatnio niezłym hitem! Z biżuterii postawiłam na srebrne pierścionki i zegarek na czarnym pasku. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zachęcam do komentowania! :)



:) A na koniec taki mały bonus z backstage'u :

marynarka - Romwe (jest teraz przeceniona)
http://www.romwe.com/singlebreasted-rose-blazer-p-42591.html kozaki - Bata / biżuteria - H&M / torebka - Atmosphere / sukienka - Persun 

8 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, ale masz ładne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta marynarka ♥ Uwielbiam połączenie różu i czerni. W takich kombinacjach trzeba być ostrożnym, a ty bez problemu sobie z tym poradziłaś.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny żakiet, uwielbiam żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna marynarka!pozdrawiam!m.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) Widzę, że photoshopa ogarniasz już lepiej :)
    Kasia J

    OdpowiedzUsuń