autumn outfit

Dzisiejszy outfit 'chodził' mi po głowie już od bardzo dawna. Jest on idealny na pogodę jaką mamy teraz za oknem; na jesień, która nie jest jeszcze aż tak bardzo zimna. Postanowiłam, że stylizacja ta ma być prosta a kolorem w niej dominującym - czerń. Właśnie dlatego nie dobrałam żadnych dodatków do tego outfitu oraz postawiłam na bardzo delikatny, wręcz niewidoczny makeup. 





Muszę przyznać, że trochę czasu zajęło mi szukanie idealnego swetra, który lekko odsłaniałby brzuch. W końcu przeszukałam wszystkie szafy w moim domu i natrafiłam na golf, który nadał się idealnie! Podcięłam go delikatnie i podszyłam, wyszło tak jak sobie wymarzyłam. 

Z początku do całości dobrałam workery, jednak podczas przeglądania szaf znalazłam glany! Bez zastanowienia przetarłam je i założyłam. Oprócz golfu i glanów znalazłam jeszcze świetny beret, który o dziwo bardzo mi się spodobał. Na pewno pokaże Wam się w nim w kolejnym poście. :)


Zapraszam do obejrzenia zdjęć i dodawania komentarzy. :)


 









 


foto: Marta M.



Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!


17 komentarze:

  1. Nie przepadam za golfami, jednak w krótkiej wersji prezentują się naprawdę dobrze :) Jednak trzeba mieć taką idealną figurę jak ty :c Poza tym naprawdę świetna stylizacja, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie przepadam za golfami. Jednak stwierdziłam, że jak już odkrywam brzuch to chociaż szyja niech będzie zakryta. W końcu to nie jest już lato :P Dzięki :)

      Usuń
  2. Glany zawsze spoko! ;) Świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agaaata! Dawaj outfit z tą przepiękną jeansową kurtką, którą miałaś w szkolę, co mówiłaś, że rodzice powiedzieli, że nie chcę Cię w niej widzieć :)

    Gocha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Gocha. Tu masz posta w tej kurteczce: http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/06/oversize-denim-jacket.html :)

      Usuń
    2. No i pięknie :) Uwielbienie!!

      Gocha :)

      Usuń
  4. ten golfik do spódnicy wygląda suuper!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zestaw na duży plus!
    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne zdjęcia, wersja total black jak najbardziej na TAK!!! ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  9. Glany jakiej firmy ? ;)

    OdpowiedzUsuń