autumn leaves

Dzisiaj nieco bardziej elegancka stylizacja. Na zdjęciach możecie zobaczyć m.in sukienkę od Preski, którą bardzo polubiłam. Ma ona świetny krój i kolor, granatowe sukienki to teraz hit ♥ !

Jesienny trencz jest to moim zdaniem obowiązkowy element garderoby w naszej szafie. Ja swój kupiłam w H&M. Z pewnością zobaczycie go jeszcze wiele razy na blogu. 

Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ze światła, które nadało fajnego klimatu zdjęciom. Pogoda naprawdę sprzyjała. Oby chłodna i ponura jesień nie nadeszła zbyt szybko! :)

Zapraszam też na mojego fanpage, na którym zawsze się coś dzieje ... :)




sukienka - Preska / koturny - H&M / trencz - H&M 



Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:


23 komentarze:

  1. wyglądasz przeuroczo ! super Ci w tym berecie, genialna stylizacja ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w bereciku :) sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna pieczarka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz! uroczy naszyjnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest boska! uwielbiam takie minimalistyczne kroje! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, wyglądasz na prawdę genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa! Farbujesz włosy? Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie, nigdy nic nie robiłam z włosami :)

      Usuń
  9. podoba mi się jak beret kontrastuje z ubraniami i dodaje charakteru twojej stylizacji :)

    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bez beretu o wiele lepiej :) może dlatego że jakoś dziwnie jest założony

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetnie się prezentujesz:)
    Pozdrawiam Bryzejda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wygladasz super, fajnie ozywilas stylizacje nakryciem glowy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz *.*

    http://malingaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukieneczka, a zdjęcia cudne!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń