moro outfit

Dzisiaj mam dla Was outfit, który idealnie nadaje się na chłodne, jesienne dni... Od dłuższego już czasu zastanawiałam się nad kupnem moro legginsów. Szukałam inspiracji i pomysłów na to jak fajnie je wykorzystać. W końcu zdecydowałam, że najlepiej będą pasowały one do moich czarnych, jesiennych wolkerów. 

Jak Wam się podoba? 'Pobawiłam' się też w 'pozowanie' :P ... tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania. :)









kurtka - H&M / bluzka - Pepco / rękawiczki - H&M / komin - Cubus / walkery - Lasocki / leginsy, torebka - miejscowy sklep 

18 komentarze:

  1. genialna stylizacja! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam styl militarny czy jak to tam powiedzieć, < :D > więc ta stylizacja jest absolutnie w moim stylu :) Sama mam legginsy moro kupione w Butiku, jednak muszę zaopatrzyć się w nowe, ponieważ po dwóch praniach zmniejszyły się o dobre 5 cm i są mi przed kostkę. Chciałabym też wspomnieć, jak już pisze o legginsach, że nigdy nie założę ich do krótkiej bluzki odsłaniającej tyłek. Zawsze musi to być tunika/asymetryczny T-shirt, ponieważ czuję się jakby goła i zdaje mi się, że wszyscy patrzą się na tyłek >.< haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie założyłam dłuższą bluzkę :P

      Usuń
  3. Najbardziej w oczy rzuciła Mi się kurtka - mega !

    OdpowiedzUsuń
  4. super militarny look!!! obserwuje
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie militarne zestawy-super. Obserwuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo! Lubię wzór moro i styl militarny;) Świetnie wyglądasz!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mogę nosić za krótkie spodnie lub z czym je połączyć? Nie lubię podwijać nogawek. Te spodnie są bardzo fajne ale zawsze gdy się w nich przeglądam , rezygnuje i się przebieram. Pomocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mogę nosić za krótkie spodnie lub z czym je połączyć? Nie lubię podwijać nogawek. Te spodnie są bardzo fajne ale zawsze gdy się w nich przeglądam , rezygnuje i się przebieram. Pomocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak bardzo są krótkie. Jeśli 7/8 to możesz normalnie je nosić do krótkich butów: tak jak ja np do Vansów czy Jordanów. Jeśli są jednak jeszcze krótsze to z pewnością nie zakładaj ich do butów za kostkę np Conversów. Musisz sam/sama spróbować je popodwijać i zobaczyć jak się najlepiej czujesz. Prawdą jest też to, że dla kobiety najlepszą opcją będzie założenie szpilek, które oczywiście możesz zestawić np z koszulką, marynarką.

      Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc. Te rady na pewno się przydadzą ;)

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc. Te rady na pewno się przydadzą ;)

      Usuń
  9. Świetnie połączyłaś wzór moro na spodniach z resztą ubrań. Baardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń