blue sky



Pewnie wielu z Was zauważyło, że ciągle eksperymentuje z wyglądem bloga. Jak Wam się podoba nowe logo?

Postanowiłam też urozmaicić trochę fanpage'a. Postaram się jak najczęściej wstawiać nowe inspiracje, pomysły, bardzo często też będę pytała Was o różne rzeczy. Lajkujcie! :)

A dzisiejsze zdjęcia, które możecie zobaczyć w tym poście zrobiłam bardzo spontanicznie. Podczas wypadu na miasto sięgnęłam po aparat i 'zapozowałam' do kilku zdjęć. Od razu po powrocie do domu wzięłam się za przygotowywanie notki. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!


:)






t shirt - Asos / jeansy - miejscowy sklep / buty - Vans / nerka - Nike / katana - Cropp 





 
As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time :P > http://www.romwe.com/manage_activity/Beauty-Deals/?wn
Only 72 hours!!

9 komentarze:

  1. prosty,ale za to bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszulka ;) myślę, że zestaw dobrze dopasowany do wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy na bluzce z nagłówka masz króliki...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Więcej zdjęć w poście http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/08/the-white-rabbit.html

      Usuń
  4. juuuz wiem jak połaczyć moją dżinsowa kamizelkę, na którą nie miałam pomysłu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia. świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny klimat zdjęć i stylizacja również ! :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie - do wygrania dwie czapki beanie !! :)

    OdpowiedzUsuń