backless blouse


Nigdy nie pomyślałabym, że w sklepie Gatta znajdę tyle świetnych ciuchów! Ja skusiłam się na zakup czarnej bluzki z odkrytymi plecami. Muszę przyznać, że jest ona wykonana z naprawdę świetnego materiału! Niestety cena nie jest przyjazna. 

Spodnie, które mam na sobie dostałam od siostry. Tak jak już wspomniałam we wcześniejszym poście uwielbiam długość 7/8, którą tym razem dokładnie widać na zdjęciach :P

Na torebkę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach polowałam już od dłuższego czasu. Przydaje mi się ona do wielu różnorodnych stylizacji.

Jak Wam się podoba dzisiejszy outfit? 








bluzka - Gatta / spodnie - miejscowy sklep / naszyjnik - Mango / torebka - Atmosphere
backless blouse




Autumn comes. What’s your wishlist in this new season?
Add cool items to your wishlist! >> http://www.romwe.com/AUTUMN-WISHLIST-c-202.html?wn

 

17 komentarze:

  1. Bluzka i torebka genialne! :) Bardzo mi się ta stylizacja podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci widać kręgosłup na 6 zdjęciu! chudzinka ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! jak zawsze zresztą ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym outfitcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka nie w moim stylu, ale stylizacja bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Olga ma śliczną siostrę :) Bardzo ładnie wyglądasz. Nienaganna figura stworzona do pasków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super bluzka i torebka\! :)



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie kochana, fantastyczne spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka w jakiej cenie?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie weszłam tutaj z Modnej Polki żeby zobaczyć skąd ta oryginalna bluzka i jestem bardzo zaskoczona, że to Gatta. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. tyl bluzki jest cudooooowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo sie podoba! wyglądasz super

    obserwuję.zapraszam do odwiedzin mojego bloga, jeśli cię zainteresuję miło mi będzie jeśli dołączysz do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blouse! I love outfits with striped pants :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń