roll

Kolejny sportowy look. Tym razem spędzam aktywnie czas jeżdżąc na rolkach. :) Muszę przyznać, że długo nie zastanawiałam się nad tą stylizacją. Wybrałam luźne i wygodne różowe szorty. Nadal nie mogę uwierzyć, że skusiłam się na rzecz w takim kolorze. Jednak nie żałuję, ponieważ czasem fajnie jest wzbogacić naszą letnią stylizację czymś w nieco bardziej pozytywnych barwach niż zwykle. T-shirt, który mam na sobie kupiłam z Asos. Bardzo podobają mi się w nim białe, 'skórzane' rękawy. 



P.S. Dzisiaj wyjeżdżam na tygodniowe wakacje- zobaczę m.in. Lublin i Sandomierz - spodziewajcie się niedługo fotek z outfitami :)




t-shirt - Asos / szorty - New Yorker 

17 komentarze:

  1. Lublin i Sandomierz - całkiem niedaleko mnie^^ W Lublinie uważaj bo często koło Zamku czają się rumunki która chętnie zaglądają do naszych portfeli xd

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look :) bardzo fajna koszulka. :)
    Zapraszam do siebie. u mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne szorty ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cool

    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej uśmiechu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile kosztowały szorty?? i kupilas je dawno czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szorty kupiłam miesiąc temu- kosztowały 19,99zł i są w regularnej sprzedaży :)

      Usuń
  8. te zdjęcia to takie californication. super szorty

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszulka :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz Kochana, bardzo fajne szorty, sport to zdrowie:)
    Podoba mi się twój blog i post:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń