press + simple outfit


Dzisiaj chciałabym pochwalić się i zaprosić Was do lektury artykułu, który w wersji papierowej był do zakupienia w Panoramie Złotowskiej. Jest on także dostępny na stronie pzl24. :)








Kilka słów o mnie i oczywiście o blogu. :)


Kolejny krótki wywiad udzieliłam portalowi Być szafiarką.


                                           

Zapraszam do przeczytania:)



Zapraszam też do obejrzenia spontanicznych zdjęć. Jestem teraz na wakacjach (aktualnie w Kazimierzu Dolnym. Nie mam tutaj możliwośći opublikowania posta ale na pewno zrobię to po powrocie. Znalazłam za to kilka fotek na dysku- dziewczęcą sukienkę 'podrasowałam' dodając zakolanówki.

Do usłyszenia niedługo!
  Buziaki A.








+ kolejna promocja na Romwe:

Time to go back to school~

Cool stuff perfects new term!

 Favorable prices are just so great ^_^ >> http://t.cn/zQH6Iuk

Big sale ends on August 18th! 
   


6 komentarze: