summer is almost over



Dzisiaj mam dla Was outfit, który wyszperałam na dysku. Nie wiem jak wy ale ja czuję już zbliżająca się jesień! Lato jest zdecydowanie za krótkie! Na zdjęciu widzicie moja 'starą' parkę, teraz kupiłam podobną w H&M ale grubszą, na chłodniejszą pogodę. Uwielbiam takie kurtki, uważam że pasują do wielu stylizacji i nadają im charakteru.

 Jutro wracam już z urlopu i wstawię nowe fotki :)









  



outfit:
koszula - Allegro
spodnie - Cubus
torebka - H&M
pierścionek - H&M
buty - Vans

pomadka - Lovely 01



Jak wiecie uwielbiam koszule- właśnie zamówiłam nowe 2 od Romwe, ceny są naprawdę zachęcające a jakość bardzo dobra. Zapraszam do zapoznania się z ich nową promocją:


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  Only $14.99!
Girls can never have too many!
 



12 komentarze:

  1. śliczna koszula <3

    zapraszam Cię na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy ktoś Ci już to mówił, ale jeste naprawdę śliczna:) Ostatnio sama zastanawiałam się nad taką kurtką, ale nie jestem do końca pewna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz! <3

    Ps. Na moim blogu nowa notka przegląd sklepu i bardzo proszę o klikanie w kolorowe numerki <3 Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja moją parkę znalazłam w sh ;)
    świetnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)
    obserwujemy i lubimy się na FB?kurtka <3
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń