Trójmiasto / summer outfit


Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z mojego wczorajszego wypadu do Trójmiasta :) . Z racji tego, że temperatura powietrza była bardzo wysoka zdecydowałam się ubrać spódniczkę w modny wzór chińskiej porcelany, którą kupiłam ostatnio online z Pull and Bear. Zestawiłam ją ze zwykłą, białą bokserką z H&M i szarą bluzą bez rękawów, którą również kupiłam w H&M. Muszę przyznać, że jest ona świetna - idealnie pasuje do wielu stylizacji i fajnie je wzbogaca! 

Spacerując po sopockich uliczkach pstryknęłam oczywiście kilka zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej. Nie mogłam nie zajść do mojego ulubionego miejsca z pysznym, zdrowym jedzeniem jakim jest Subway. Odwiedziłam też molo i kilka sklepów oraz straganów. Od teraz mam też swoją własną karykaturę, która wg mnie jest naprawdę udana!:) Zobaczcie sami ...


... i piszcie jak Wam się podoba! :)









 

  


bokserka - H&M / bluza - H&M / spódniczka - Pull and Bear / trampki - Nike Honey 








http://kuczerski.com/










http://swiezo.pl/










Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe
Go >>> http://www.romwe.com/End-of-July-Sale-c-213.html?wn

  



23 komentarze:

  1. wyglądasz ślicznie! i bardzo naturalnie :) jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś! :) Super zestaw i fajne foty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzoo ładna sukienka. Zrob post jakich kosmetyków używasz i jak robisz makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście jest to spódniczka, do której założyłam białą bokserkę i bluzę. :)

      Usuń
    2. Co do kosmetyków na co dzień używam tylko tuszu do rzęs i różu do policzków

      Usuń
  4. codziennie wpadam na Twojego bloga sprawdzić czy jest coś nowego:) genialna spódniczka, masz świetny styl i buty też są cudowne<3 z resztą całość jest:) obserwuję, mój ulubiony blog! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś. ;) Świetna karykatura ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka. Ja akurat w Trójmieście będę w przyszły weekend:)
    +Subway jest najlepszy<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy :-) co do stylizacji, bardzo mi się podoba, uwielbiam takie luźne motywy. narzutka wygląda super, a wszystko w połączeniu z adidasami daje świetny efekt. dołączam się do obserwatorów, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia. bardzo mi się podoba! obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ahahah świetna ta karykatura, czy coś ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. lody lody lody wszędzie lody!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka super, ogólne cały zestaw bardzo mi się podoba:). Do tego śliczna z Ciebie dziewczyna! Obserwuję.

    Co do karykatury to mam wrażenie, że wszystkie rysują na jedno kopyto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny naturalny letni zestaw, jest dobrze :) A ten Gdańsk i Subway... już zazdroszcze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna stylizacja, idealna na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wyprawa, stylizacja pasowała do Ciebie idealnie ;)


    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, zazdroszczę wypadu. :P

    http://wnetrzainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń