summer holidays

Piękna pogoda powraca! :) Ja tymczasem korzystam z wolnego czasu i realizuje swoje wakacyjne plany. W sobotę pojechałam do Bydgoszczy. Jednak jedyną rzeczą jaką kupiłam jest koszulka z H&M, którą możecie zobaczyć na dzisiejszych fotach.

A jak Wy spędzacie wakacje?  :)











bokserka, bluzka, okulary - H&M/ spodnie - Cubus / buty - Vans




LETNIA PROMOCJA OD ROMWE :)

Over 1000 selected summer items on sale
Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013
Here you go
http://www.romwe.com/Summer-Holiday-Sale-c-219.html?facebook=NoFashionNoLifeblog

20 komentarze:

  1. świetna stylizacja u mnie pogoda bardzo powoli się polepsza mam nadzieję, że będzie coraz cieplej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak samo jak u mnie :) chyba każdy nie może się już doczekać słonecznych dni :)

      Usuń
  2. Ale mnie tutaj dawno nie było :o
    Świetna jest ta koszulka<3 Ja póki co leniuchuję, ale trzeba się w końcu zebrać. Mam w planach głównie zakupy, czytanie, rower.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny look! Super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wybacz, że tutaj pisze, ale nie masz podanego żadnego e-mail. Przeglądałam sobie posty i trafiłam na sukienke baseballówke od staffbymaff, jeśli nosisz rozmiar S a na taką osobę wyglądasz i zdeycodowałabyś się ją sprzdać to pisz na donia1507@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jaka świetna ! Można wiedzieć ile za nią dałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka koszulka :)) ale te okulary Ci nie pasują, zakrywają Ci pół czoła, są za wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo chciałam takie 'wielkie':)

      Usuń
  7. Chcieć to nie zawsze móc wyglądać fajnie.....

    OdpowiedzUsuń
  8. hej hej przecudne zdjęcia :) bardzo fajna stylizacja najbardziej mi sie podoba koszulka pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby jedną bluzkę kupiłaś, ale za to jaką cudną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz obłędną bluzkę, jest boska! ;)

    OdpowiedzUsuń