skatepark / outfit

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia zrobione przez Dominikę, którą poznałam na MM dzięki wspólnej pasji do fotografii. Mimo, że pochodzi ona ze śląska udało nam się spotkać i zrobić kilka zdjęć!  :)

Postawiłam na luźny, sportowy outfit. Muszę przyznać, że bardzo dobrze czuję się w takich zestawieniach! Bardzo podoba mi się trend - przewiązana koszula w pasie, który wykorzystują w swoich stylizacjach znane osoby takie jak Cara Delavinge czy blogerka - Maffashion. :)










  






32 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, choć ubierasz się zupełnie nie w moim stylu bardzo lubię Twojego bloga ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia! Bardzo fajnie wygladasz, spodobala mi sie zwlaszcza bluza :-)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. MM czyli Max Models? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się t-shirt. Jest na prawdę świetny i zabawny.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie:)

    zaprasza do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love baskets & chouette tee shirt......bon week end !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba znowu Ci napiszę, że jesteś bardzo ładna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog:)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sportowa stylizacja :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) Masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjecia ;) fajnie wyglądasz :D


    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw, koszulki z napisami uwielbiam więc ta Twoja także bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, musicie więc częściej się spotykać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety dzieli nas od siebie aż 500 km :(

      Usuń
  15. hej, wiesz może co to za blogerka ta środkowa http://2.bp.blogspot.com/-YVsy3mak8oU/UdvLZxzqMSI/AAAAAAAAFy4/qFMVuYPvsN0/s1600/aztec+coat+1.jpg ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sietske L. :) - http://creatorsofdesire.com/

      Usuń
  16. świetny look;) od niedawna kocham bejsbolówki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Koszula przewiązana w pasie to zdecydowanie hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sportowo i wygodnie, ale modnie. koszula przewiązana a pasie dodaje nonszalancji całej stylizacji, fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie ;))) stylizacja w moim stylu ;D
    obserwujemy?


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja! uwielbiam Cię! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja! uwielbiam Cię! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń