Romwe Oversized Denim Coat


 Hej! Dzisiaj chciałabym napisać wam kilka słów o mojej ostatnio ulubionej kurtce. Aztecki print lubię już od kilku sezonów a połączenie z jeansem jest dla mnie idealne! Kurtka jest niesamowicie dokładnie wykonana z małych kawałków różnokolorowych materiałów i ma w sobie coś z lat 90. Zdziwiło mnie to jak bardzo jest ona gruba, także narazie mogę nosić ją tylko wieczorami lub gdy odepnę rękawy. Idealnie pasuje do leginsów i jeansowych szortów.
 Uwielbiam! <3 p="">
http://www.romwe.com/oversized-denim-coat-p-31913.html?haibao









Romwe aktualnie ma promocje na koszulki, gorsety i kamizelki. Zapraszam do sprawdzenia ich oferty:)

Romwe 30% off tops sale
Includes corsets, shirts, vests, t-shirts etc, over 200 items.
Valid from 07/09 – 07/11/2013



7 komentarze:

  1. Znowu post o tej kurtce? To już staje się nudne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu? drugi raz to chyba nie tak dużo, pewnie jeszcze wielokrotnie będę ją miała na sobie :)

      Usuń
    2. Chodzi mi o te same zdjęcia :) mogłas do tego założyć coś nowego, a nie stare zdjęcie dodać dlatego nudno... No ja myślę, ze ubierzesz tę kurtkę jeszcze wiele razy, bo za głupią cię nie mam ...

      Usuń
    3. Niestety nie zawsze mam czas zrobić nowe foty, ale w tym poście można także podejrzeć stylizacje innych blogerek.

      Usuń
  2. Fajna ta kurtka, taka dość oryginalna i naprawdę świetnie się prezentuje tu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530727076976316&set=a.183468091702218.41714.164323203616707&type=1&theater napisz !

    OdpowiedzUsuń