playground


Dzisiaj mam dla Was posta w nieco pozytywniejszych klimatach niż zwykle! Kolorowe ubrania i plac zabaw, na którym robiłam zdjęcia sprawiły, że znów poczułam się jak małe dziecko! Co do makijażu (czego niestety nie widać aż tak bardzo na zdjęciach) wykonałam różowo-fioletowe kreski.

Jak Wam się podoba taka moja nieco inna odsłona? :)  Piszcie w komentarzach Wasze opinie czy też może pomysły co do kolejnych postów! 

Zapraszam! ♥



  



 

  
 


 

koszulka - New Yorker / bluza - Stradivarius / szorty - Romwe / buty - Nike Honey 



Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned! 







17 komentarze:

  1. wreszcie uśmiech na zdjęciach ! ♥ wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, widać, że dobrze się bawiłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, pozytywne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)) nareszcie uśmiechnięta xd <3

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pozytywnie i koolorowo!
    przyjemnie oglada sie Twoje zdjecia:)
    zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej;) ładnie, kojarzy się z latem:) b.fajny blog;* przy okazji..chciałabym Cie zapytać o taki skórzany plecak z bardzo bardzo dawnej stylizacji xd, moglabyś zerknąć czy coś tam na nim nie pisze?jakas firma? bo poszukuje czegoś podobnego już od bardzo dawna(na tyle duzy zeby nadawał sie do szkoły) i nie mg na taki trafic:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nmzc:) Okey, dzięki wielkie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje okulary. Szukam podobnych, ale niestety nic nie pasuje do mojej dość wąskiej twarzy :\

    OdpowiedzUsuń
  11. I nareszcie obiecany plac zabaw:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń