Blues Express / outfit



Dzisiaj mam dla Was obiecane zdjęcia z mojego wczorajszego wypadu do Zakrzewa, gdzie odbył się coroczny festiwal - Blues Express.

Mimo, że na co dzień nie słucham takiego rodzaju muzyki wyjazd mogę uznać za jak najbardziej udany.  :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć przedstawiających mój wczorajszy, luźny outfit jak i kilku zdjęć, które zrobiłam podczas wczorajszej imprezy.


Zapraszam też na mojego fanpage, na którym znajdziecie jeszcze więcej zdjęć ... :)    ! 









top - Young Independent / bluza - New Yorker/ jeansy - Cubus / buty - Adidas Honey 






 


14 komentarze:

  1. fajnie wyglądałaś :) koszulka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia <3 ej kicia uśmiechaj się częściej do zdjęć, bo masz słodki uśmiech ;((


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Jak tylko wypocznę po zarwanych ostatnio nockach obiecuję, że wstawię coś bardziej pozytywnego :) !

      Usuń
    2. Czekamy:)) !

      Usuń
  3. AGATKIE ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw jak na festiwal, luźny. Świetna ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam !
    Nie wiem czy tylko ja to zauważyłem oglądając waszego bloga Dziewczyny, czy rzeczywiście wasze stylizacje Agato są strasznie do siebie podobne. Nie wspominając już o tym, że większość z nich jest totalnie pozbawiona życia . Moją prośbą -jeśli można- jest propozycja do zmiany waszych zdjęć :) . Jak do tej pory na wszystkich wyglądasz identycznie, a to chyba nie jest cecha dobrych zdjęć.
    Pozdrawiam,
    Bartłomiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Zacznę od tego, że chyba nie jesteś na bieżąco, ponieważ bloga od dłuższego czasu prowadzę sama. Być może z tego wynika twoja opinia, że stylizacje są do siebie podobne czy totalnie pozbawione życia. Na blogu wprowadziłam masę zmian m.in. polepszyła się jakość zdjęć. Co do samych stylizacji powiem tyle, że są one rozmaite, tak jak i mój styl, tj czasem stylizacje są sportowe a czasem eleganckie, wzbogacone makijażem. Jednak każdy ma prawo do swojej opinii i jak najbardziej dziękuje za dodany komentarz.
      Pozdrawiam,
      Agata :)

      Usuń
  6. Zgadzam sie co do tego pana u gory ^^

    OdpowiedzUsuń