Wake up Boss Watch


Dzisiaj mam dla Was posta w nowości od StaffByMaff - Wake up Boss Watch. Bluzka ta ma nieco inny krój niż te ze starszej kolekcji, co według mnie jest bardzo na plus. Dodatkowo ma ona na sobie bardzo fajny motyw. Całość skomponowałam z moim złotym zegarkiem i bransoletkami.:)

Bardzo długo zastanawiałam się nad jakimś ciekawym miejscem do zdjęć. W końcu postanowiłam 'wdrapać się' na dach i zrobić zdjęcia z widokiem na panoramę mojego miasta. 

Jak Wam się podoba ? :) Zachęcam do komentowania a także do odwiedzania mojego fanpage'a!















bluzka - StaffByMaff / szorty - no name / buty - Nike AirMax / torebka - Steve Madden





American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013




30 komentarze:

  1. wow, najpiękniejsza <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) bardzo podobają mi się zdjęcia !

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie to dopiero super ;) fajna stylizacja. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie\!!


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny t-shirt! :)
    Dodaję do najlepszych stylizacji na www.PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie ta panorama?

    OdpowiedzUsuń
  8. całe połączenie jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny set! Plus za air maxy :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie luźne zestawy :)
    zapraszam do mnie :) może będziemy się obserwować? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw! Uwielbiam Twój shirt! Masz piękne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, rewelacyjny look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. precioso tu look me gusta muchisimo tu blog todos los dias estoy esperando tu look guapa espero te pases por mi blog aber si te gusta gracias besitos. http.dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ta bluzka. robi wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wprost genialne, outift również. Bardzo podobają mi się szorty, gdy założona do nich jest bluzka z dłuższym tyłem. GENIALNIE!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to zestawiłaś :) podoba mi się taki styl :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  18. no czad! jetem zachwycona! Tobą, stylizacją i zdjęciami! wszystko jest tak jak powinno być! mega mega :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń