Romwe

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam 7 propozycji od Romwe. Spośród nich najbardziej spodobały mi się jeansowe szorty z wysokim stanem, na które 'poluję' już od dłuższego czasu. Jest to tzw. must have szafy każdej z nas! Kilka postów wstecz KLIK mogliście zobaczyć mnie w kurtce będącej jednocześnie i kamizelką. Polecam wszystkim zakup takiego oto cudeńka. Kurtka ta wspaniale wzbogaca nasze codzienne stylizacje. Od dłuższego czasu zastanawiam się też nad zakupem bluzki, którą możecie zobaczyć na ostatnim obrazku. Jest ona bardzo oryginalna. A Wy co o niej sądzicie? Która z poniższych propozycji skradła Wasze serca? :)







Jeżeli wolicie jednak kupić coś po okazyjnej cenie to zapraszam do przejrzenia promocyjnej oferty




7 komentarze:

  1. super szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać ,że całkiem originalna jest ta bluzka ;)
    Zapraszamy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam już tę kolekcję, jest świetna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawy:) pozdrawiam obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na romwe mają fajne ubrania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, zakochałam się w ich spódnicach. Mój portwel znowu będzie płakać jak wejdę i zobaczę ceny zapewne, ale chyba nie mogę się oprzeć.
    Pozdrawiam, na prwde fajny, interesujący blog.

    Paulina

    OdpowiedzUsuń