Oversize Denim Jacket

W dzisiejszym outficie postanowiłam pokazać Wam kurtkę, która niesamowicie mi się spodobała. Idealnie trafia ona w mój styl i na dodatek jest bardzo pomysłowo wykonana. Możemy odpiąć od niej rękawy i nosić jako kamizelkę. Według mnie jest to naprawdę przydatna rzecz w mojej szafie. Zarówno na te cieplejsze dni jak i chłodniejsze wieczory. Jak Wam się podoba? :)

Zapraszam!












koszula i szorty- H&M / naszyjnik - New Yorker / buty - Even & Odd / kurtka/kamizelka - Romwe

16 komentarze:

  1. śliczna jesteś obserwuje cie od niedawna ale przeczytałam
    i obejrzałam wszystkie tw posty :) :3 idealna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie mój styl ale podoba mi się pomysł z odpinanymi rękawami! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prześliczna:) Pięknie wyglądasz kochana:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja naszyjnik wspaniały zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. całość fajnie skompletowana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest fantastyczna!! Stylizacja mnie urzekła.. Uwielbiam taki klimat:) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie komponuje się cała stylizacja ;)
    Ładnie wyglądasz .!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. szukam tej kurtki wszedzie! gdzie ja kupilas? masz moze pomysl, gdzie moglabym ja znalezc? :)

    OdpowiedzUsuń