fringe / outfit

Nie wiem czy zauważyliście ale w mojej szafie nie brakuje ubrań, torebek i innych elementów garderoby z dodatkiem frędzli. Według mnie jest to trend, który nigdy nie przeminie. A jak jest w Waszym zdaniem ? Zapraszam do obejrzenia zdjęć. :)














 




bluzka - Efekt / szorty / Tally Weijl / koturny - H&M / torebka - River Island / kamizelka - no name, DIY 







$19.99 Flash Sale on 200 Crazy Leggings
Valid dates: 06/18 – 06/20/2013
Hurry! Go: http://www.romwe.com/manage_activity/200+_leggings_flash_sale/







29 komentarze:

  1. jakie nogi ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! ;)0


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka naprawdę robi wrażenie!
    Tak trzymać :)
    Pozdrawiamy P&F

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tally weijl ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd w literówce. Dzięki. Już poprawiam :)

      Usuń
  5. a mnie najbardziej podoba sie kamizelka <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna kamizelka, tez kiedys taką miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zd śliczna modelka :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, lubię jeansowe kamizelki. Ładnie cieniowana. Bardzo dobrze się prezentujesz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fenomenalnie! I masz przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co masz na paznokciach ? :)Wygląda ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawiorowy manicure- http://style.mtv.com//wp-content/uploads/style/2012/04/caviar-manicure-11.jpg

      Firma Lovely ma takie lakiery w swojej ofercie :)

      Usuń
  11. Rewelacyjna stylizacja, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia - jak zawsze zresztą :) Frędzle , pamiętam jak byłam mała , moja mama zrobiła mi t-shirt z takimi frędzlami i na podwórku robiłam furorę ;) Chyba zrobię taki mojej córce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :)) Świetny set w bardzo dobrym stylu :) dzięki za odwiedziny, z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie szortów i kamizelki jest świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę świetny zestaw! Też podobają mi się frędzle, ale posiadam tylko jedną bluzkę, którą w sumie sama zrobiłam :) Bardzo ładnie zrobione paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem co masz na myśli. Też próbowałam taką zrobić i wyszło całkiem nieźle. :)

      Usuń
  16. Przepięknie wyglądasz , cudny zestaw-kamizelka totalnie wpadła mi w oko. ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko bym oddała za takie nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń