Bubble Tea


Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z mojego wczorajszego spontanicznego wyjazdu do Torunia. Mimo dużego zmęczenia (co widać na zdjęciach :P) wyjazd zaliczam do udanych! Odwiedziłam m.in. centrum handlowe Plaza, gdzie udało mi się kupić wymarzoną bluzę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.

Bedąc w Plazie nie mogłam odmówić sobie zakupu Bubble Tea. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji skosztować, polecam! :) Jest to napój na bazie zdrowych herbat z dodatkiem rozmaitych żelek, strzelających kulek itd. 

Przy okazji chciałabym Wam też podziękować za odwiedzanie mojego bloga i dodawanie komentarzy. Mam nadzieję, że będziecie moimi 'stałymi bywalcami'! :) 

A.














koszulka - Romwe /bluza - H&M /spodnie - Cubus /buty - AirMax /torebka - Cubus /pomadka - Lovely 01 (moja ulubiona ♥)

25 komentarze:

  1. świetny post, a Ty uśmiechaj się częściej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie jestem stałą bywalczynią na Twoim blogu ; )
    Świetna stylizacja, pozdrawiam i zapraszam również do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widać zmęczenia, bardzo ładnie i mega pozytywnie! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widać Twojego zmęczenia, wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, stanowczo częściej się uśmiechaj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kamizelka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja uwielbiam bubble tea :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie! Masz ładny uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się, szczególnie buty i bluza :D!
    jesteś taka ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta herbata to szczerze mówiąc najgorsze gówno jakie kiedykolwiek wymyślono, pod względem składu i smaku. Jednak nie zabraniam Ci tego pić, jeśli Ci smakuje :) Bluza super, tez ostatnio zastanawiałam się czy nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz nie zawsze :) U mnie w mieście nie ma takich 'rarytasów' :)

      Usuń
  13. Uwielbiam Bubble Tea! Zwłaszcza tę z Bubbleology :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny, klasyczny, sportowy zestaw
    bardzo pozytywnie :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bubble tea jest straszne, ale stylizacja fajna. Koszulka zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy też od wybranego smaku. Ja miałam mieszankę truskawki z liczi + żelki i kulki - cudowny smak! ♥

      Dziękuję:)

      Usuń
  16. nie wiesz czy gdzieś w pobliżu Złotowa albo Piły można też kupić to bubble tea ?
    poza tym świetna stylizacja!
    czekam na kolejne posty cały czas obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to jedynie w Bydgoszczy. Dzięki :)

      Usuń
  17. Znów ta niewinna buzia :) cudownie i niewinnie :)

    OdpowiedzUsuń