trzymaj fashion

Na początek wyjaśnię skąd taki tytuł posta. Postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez allegro, w którym musimy zaprezentować się w outficie  w wybranej przez siebie kategorii. Więcej informacji znajdziecie tutaj KLIK.

KONTRAST w moim stroju wyrażony jest poprzez zestawienie ciężkich, ćwiekowanych butów z delikatną mgiełką, pod którą założyłam koronkowy bralet. Do całej stylizacji dodałam asymetryczną spódnicę z Asos oraz dla wzbogacenia kolorów i ożywienia całości limonkową, neonową narzutę z szarymi rękawami. 

Jeszcze tylko biała torebka z Zary, makijaż z podkreślonymi oczami i ustami, limonkowe paznokcie i gotowe. :)

Zdjęcia zostały zrobione przez mojego kolegę, którego fotki kilkakrotnie pojawiały się już na mojej stronie. Na początek wybrałam zdjęcia typowo 'na bloga' jednak nieco niżej możecie zobaczyć 'coś bardziej w artystycznym klimacie'. Zapraszam do oglądania i komentowania. 

A. 
 foto - dzaasper 


















outfit:
bralet - no name
mgiełka - H&M
spódnica - ASOS
limonkowa narzuta - Staffbymaff
buty - ASOS


Trzymam Fashion w konkursie z Allegro

35 komentarze:

  1. Wyglądasz genialnie! Mam ten sam żakiet i uwielbiam go :)) Obserwuje i zapraszam do mnie, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też go uwielbiam :) Bardzo fajnie wzbogaca nawet najprostszą stylizację:) !

      Usuń
  2. spodnica jest super; DD

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna całość i super klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia! Bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. https://www.facebook.com/KacperGodlewskidzaasper?fref=ts tutaj więcej zdjęć w wykonaniu Kacpra :)

      Usuń
  5. Fota z golebiami mistrz!! Kacper jak zwykle genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja:)
    może obserwujemy?
    ja już obserwuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta druga część zdjęć, taka trochę mroczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny żakiet! muszę przyznać że kolega ma talent, świetne są te bardziej artystyczne zdjęcia!!! :) bymadziuella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy look ! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci, że jesteś taka fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw, podoba mi się :) życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. woow miazga ! idealny zestaw, świetne zdjęcia! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka piękna, stylizacja również ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie <3 mega zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja, świetny klimat zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! wszystko mi sie tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. fotograf genialny! jakiego aparatu używa?

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, super stylizacja i piękne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  20. łał, bardzo fajnie to wymyśliłaś ! o.O a kurta jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  21. wynajdujesz swietne miejsca na zdjęcia.. mają klimat :) najlepsze właśnie te ostatnie są. obłędna jest ta marynarka <3
    obserwuję

    p.s. proszę Cię o znalezienie jednej chwili i dołączenie się do naszej akcji. Zbieramy karmę, obroże, smycze i inne potrzebne rzeczy na pszczyńskie psiaki. Więcej na ten temat : http://animru.blogspot.com/2013/05/zbieramy-na-pszczyniaki-wielka-akcja.html . Każdy gest jest na miarę złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Nie ma sprawy, pomogę na pewno. :)

      Usuń
  22. piękna marynarka! bardzo dobrze w tym zestawie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko idealnie się komponuje, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny zestaw :) Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny blog, genialne zdjęcia !
    Jesteś śliczna i do tego bardzo fotogeniczna :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://karolina-swiderska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń