Long weekend


Pewnie nie tylko w moim przypadku pogoda jaką mamy dzisiaj za oknem wywołała duży uśmiech na twarzy. Od razu chwyciłam aparat, ubrałam coś odpowiedniego i pojechałam szukać jakiegoś fajnego miejsca do zrobienia zdjęć. Długo czekałam na taki słoneczny dzień. Oby tylko nie zaczął padać deszcz! Tym bardziej, że przede mną długi weekend i masa planów do zrealizowania. 

Co sądzicie o połączeniu spódniczki ze sportową bluzą? Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :) 

A.





Zapraszam też na mojego fanpage, na którym znajdziecie jeszcze więcej zdjęć, inspiracji, muzyki i nie tylko ! :) 



















outfit:
bluza - Dirty Swag
spódniczka - H&M
buty - Converse 

pomadka - Catrice / pink



Over 1000 styles with up to 70% off
Valid date: 06/01~06/07/2013

Go: http://www.romwe.com/Mid-season-Sale-c-213.html?pp=3400


24 komentarze:

  1. No to zazdroszcze pogody, bo u mnie od rana burza i leje :(
    Uwielbiam takie połączenia - spódniczka, bluza i trampki. Super to wszystko razem skomponowałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście tylko przelotnie :) Dzięki!

      Usuń
  2. cudowny gif ♥ widze, ze jestes mega pozytywna osoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, ciekawe połączenie ;) pasuje to do siebie :> U mnie dzisiaj niestety pada ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. nogi bardzo ładne, więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda - bluza z panterkowym napisem plus pasiasta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO świetna bluza i butki pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza genialna ! ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety cały dzień padało :(
    Bardzo fajnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. caly zestaw swietny, spodniczka swietnie sie komponuje no i trampki- strzal w dziesiatke!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez chwilę zastanawiałam się czy czasem bluza i spódniczka nie są ze sobą połączone i nie tworzą całości. Bardzo dobrze wszystko jest dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne polączenie! super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, bardzo dobry look!
    jestem pod wrażeniem :)
    bluza super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się. Wszystko świetnie się że sobą łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne połączenie wszystkiego ze sobą :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza bardzo fajna:)


    Zapraszam na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH, stymulująca wzrost rzęs :)
    http://letmelook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    Fajna spódniczka :>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiscie wyglądasz. Uwielbiam takie połączenia. Spódniczka jest mega. ♡ pięknie

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluza. Obserwuję i zapraszam do mnie:
    allergy-to-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń