INSTAGRAM mix + odpowiedzi na pytania

Jak mija Wam wieczór? Ja właśnie oglądam Kubę Wojewódzkiego, który gości u siebie m.in. Maffashion czyli Julię Kuczyńską, która pochodzi z mojego miasta. :)
A w dzisiejszym poście odpowiedziałam na pytania jakie zadała mi http://i-d0nt-care-at-all.blogspot.com/.
Dla urozmaicenia posta dodałam też kilka fotek z instagrama i piosenkę. Mam nadzieję, że dojdziecie do samego końca tego posta. :)  
A. 






juwenalia

juwenalia








A oto pytania, na które musiałam odpowiedzieć:
1. Wymień dwa,trzy filmy, do których zawsze chętnie powracasz
2. Jaka książka zrobiła na Tobie duże wrażenie
3. Czy istnieje taka rzecz, która Ci się podoba(na kimś), lecz sama być jej nie założyła
4. Jakie jest najciekawsze miejsce/miejscowość w Polsce, w której byłaś
5. Włosy rozpuszczone czy związane
6. Co robisz kiedy nie możesz usnąć
7. Najlepszy prezent jaki dostałaś to...
8. Jakie są Twoje ulubione męskie imiona
9. W jakich kwestiach facetom jest „łatwiej w życiu” niż kobietom? Wymień z pięć
10. Podaj dwa dania, których nienawidzisz 
11. Co najlepszego przydarzyło Ci się w tym roku?

1. Nie jestem wielką fanką filmów. Jeśli już to lubię oglądać je ze znajomymi. Tak więc nie mam swojej określonej listy tych ulubionych. J
2. Bardzo lubię czytać książki. Kiedy byłam młodsza uwielbiałam autorkę Sarah Dessen.
3. Raczej nie. Czasem lubię założyć coś odważnego i nietypowego. Lubię eksperymentować więc jestem otwarta na nowości.

4. Kraków, zakochałam się w tym mieście i jestem pewna, że jeszcze nie raz tam wrócę! 
5. Rozpuszczone J Jednak włosy upięte podobają mi się równie mocno
6. Słucham muzyki, to zawsze pomaga mi usnąć. J
7. Powiem tyle, że jest to dla mnie rzecz sentymentalna a nie cenna pod względem materialnym 
8. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale podobają mi się zdrobnienia takie jak: Maciek, Wojtek, Jasiu. 
9. Niekoniecznie się zgadzam z tym, że facetom jest znacznie łatwiej. Powszechnie uważa się, że kobiety mają więcej obowiązków oraz są dyskryminowane. Jednak każdy z nas postrzega to inaczej. 
10. Nie lubię pieczarek i dań, w których się znajdują. A druga potrawa, której za nic bym nie zjadła to np. wątróbka... 
11. Wiele dobrych rzeczy, jednak mam nadzieję, że wakacje będą ‘tym najlepszym okresem’ w 2013 .



A teraz muszę nominować kilku blogerów do kontynuowania zabawy. A oto zestaw pytań dla nich:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Kto jest Twoją inspiracją w świecie mody?
3. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
4. Jakie jest twoje marzenie, którym możesz się pochwalić? :)
5. Ulubiona marka odzieżowa?
6. Jakie są twoje wady i zalety?
7. Jaki styl ubierania u płci przeciwnej preferujesz?
8. Najlepszy blog, który śledzisz? 
9. Sposób na nudę?
10. Co daje Ci prowadzenie bloga?

Lista blogów, które nominuję do tej zabawy:



I obiecana piosenka na sam koniec :) 




22 komentarze:

  1. bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania:) W Krakowie nie byłam, a widzę, że dużo osób chwali to miasto, więc chyba czas się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy :) polecam, piękne miasto :) !

      Usuń
  3. 1. The Kooks: naive
    2. Wiele osób mnie inspiruje, jeśli chodzi o sławne osoby - to podoba mi się styl rihanny (jak większości:P) Mariny Łuczenko, jednak najczęściej oglądam blogi i z nich czerpię inspiracje, szczerze powiedziawszy z każdego po trochu wyłapuję coś innego :)
    3. Uczę języka angielskiego w szkole i z tym wiąże swoją przyszłość :) jednak gdyby moje życie powędrowało w stronę mody, nie miałabym nic przeciwko i byłabym ogromnie szczęśliwa :)
    4. Jeżeli chodzi o takie przyziemne sprawy, to uwielbiam podróżować i mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić kilka miejsc :) m.in Indie, Mexyk, Nowy York, Australię,
    5. mimo wszystko zara :P
    6. Wady: za bardzo się przejmuję niektórymi sprawami - tego w sobie nie lubię, a Zalety: łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi :)
    7. sportowy z lekką nutką brytyjskiego stylu :)
    8. sincerely Jules i song of style - uwielbiam ich styl :)
    9. bezapelacyjnie spotkanie z przyjaciółmi :) pogaduchy itp ;) to zawsze poprawia mi nastrój :)
    10. jak to mój kolega określił - każda kobieta potrzebuje mieć 'swój własny mały olimp' i właśnie tak traktuje swój blog :) to miła forma spędzenia wolnego czasu, dzielenie się z innymi swoim stylem i przemyśleniami na temat tego co mi się nie podoba bądź nie :)

    Pozdrawiam

    E L I S S E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedzi powinny być umieszczone na Twoim blogu ale i tak dzięki za wzięcie udziału :)

      Usuń
  4. Nice pics!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)
    już obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix ;)Obserwujemy? modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz kolczyka w więzadełku ? :O :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz ;*
    Ja też zasypiam z słuchawkami na uszach ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :)
    obserwuję i liczę na rewanż :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i pycha lody :] :D http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty łakomczuchu! Fart, że masz taką świetną figurę!!
    Wyglądasz ślicznie.
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://madamepoupee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałam sobie zrobic zdjecie z Tysonem ale ochroniarz sie na mnie dziwnie patrzył :c :D
    a u mnie nowa metamorfoza! zapraszam: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix noi ciekawe odpowiedzi ;)
    a piosenka mi wpadła w ucho <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Agata? Ciekawa ta cola ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł a mi akurat udało się dostać colę ze swoim imieniem :)

      Usuń
  16. fajny mix.:) ja miałam na coli napisane Wiktoria i Kamila haha :D
    zapraszam.:d

    OdpowiedzUsuń