DAY or NIGHT

Jak tam Wasze plany na weekend? Ja za moment wsiadam do autobusu i jadę ze znajomymi na Juwenalia. :) Niestety pogoda nie dopisuje, nawet fotki ciężko było zrobić. Mam nadzieję, że bluza z kapturem choć trochę ochroni mnie przed deszczem.

Znacie Bisza? Zachęcam do zapoznania się z jego twórczością.

Tak więc udanego weekendu !





Outfit :
oversize'owy t-shirt z Asos z napisem (z przodu DAY, z tyłu NIGHT),
legginsy Asos,
bluza Cropp,
snapback New Era,
Vansy.







KONKURS WYGRYWA: fckit@o2.pl ! Gratulację! :) 



Uczestnicy:
1.       anna_18@o2.pl
2.       dkkosciolek@gmail.com
3.       asiek1996@wp.pl
4.       kamila987456123@gmail.com
5.       aniff15@interia.pl
6.       patrycja.hoffmann@gmail.com
7.       zanka88@onet.eu
8.       style.judi@gmail.com
9.       estarukiewicz@tlen.pl
10.   monisia2056@wp.pl
11.   monikakoziel93@gmail.pl
12.   hanna_natalia@wp.pl ;D
13.   agoooooosia@gmail.com
14.   ann.pe18@gmail.com
15.   schiso@o2.pl
16.   martika588@o2.pl
17.   kaśka1212@gmail.com
18.   p.bukowska333@wp.pl
19.   poziomka149@wp.pl
20.   kochmanskamonika@inteia.pl
21.   maja8666@interia.pl
22.   joanna_julia2[at]gazeta.pl
23.   prawdaszczeroscklamstwo123@wp.pl
24.   aandzu@gmail.com
25.   squirrell94@wp.pl ;)
26.   fckit@o2.pl
27.   ada10023@gmail.com
28.   gosia159@onet.pl



8 komentarze:

  1. Świetne buty ( pasują do stylizacji ) ale najbardziej podoba mi się plecak <3 Pozdrawiam

    ps: napiszesz kto wygrał ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za opóźnienie ale byłam na juwenaliach, na koncercie wyniki za minutkę ! :)

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny plecak, mam podobny i go uwielbiam;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, szczególnie podoba mi się plecak choć to może nie mój styl Ty wyglądasz w tym zestawie świetnie ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń