colorful lips


Dzisiaj mam dla Was posta, w którym pokaże Wam 'moją kolekcję' pomadek, błyszczyków :) Nie bez powodu, w każdym poście moje usta pomalowane są na jakiś kolor. Mogę nawet śmiał powiedzieć, że jest to element charakterystyczny bloga. 

Poniżej zobaczycie też kilka zdjęć z poprzednich postów wraz z podaną nazwą pomadki, którą użyłam.



A teraz cofnę się kilka postów wstecz :) 

1.  


2. Essence, in the nude 52


3. Catrice, 210 Kiss kiss hibiskiss


5.  Doll pink, Avon color trend 


6. Wibo, Eliksir nr 03


7. Essence- Wild Craft-Mystic Lilac+ Essence Stay with me- 05 I like cotton candy


8. Rimmel- Kate Moss nr16


Kolejna promocja na Romwe! :)

48 hours sale
$4.99 for each jewelry & FREE SHIPPING
Prepare for summer holiday



16 komentarze:

  1. do twarzy Ci w takich kolorach :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ty masz tyle pieniędzy na to wszystko?
    I co ile robisz zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pomadki i błyszczyki 'zbieram' razem z siostrą już od dłuższego czasu, nie jest to przecież jednorazowy zakup. A.

      Usuń
  3. ale masz tego dużo ; DDD


    zapraszam !

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy Karla jeszcze prowadzi blogaska? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak widać to ja cały czas dodaje posty. A. :)

      Usuń
  5. Świetna kolekcja , ale moim zdaniem najlepiej ci Essence, in the nude 52 przepięknie wyglądasz ;) http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe foty
    zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie właśnie myślałam raz, że musisz mieć niezłą kolekcję pomadek szminek itp;) Świetna kolekcja!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Niezła kolekcja! Widzę, że króluje Manhattan i Avon :)
    Ja ust prawie w ogóle nie maluję - bardzo rzadko jakiś delikatny róż z perłowym połyskiem. Używam tylko balsamów lub "wazelinek" smakowych, ewentualnie bezbarwnych błyszczyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu są 3 a z Manhattanu tylko 1 :P Króluje u mnie jednak Essence-świetna jakość w stosunku do ceny! dzięki za komenta !:)

      Usuń