back to black

Dzisiaj mam dla Was posta w nieco bardziej eleganckiej wersji. Tradycyjnie w moim outficie nie brakuje koloru czarnego. Całość wzbogaciłam złotymi dodatkami (bransoletkami i zegarkiem) oraz wyrazistym makijażem. 

outfit : bralet - Stradivarius, koszula - Preska, spódnica - Preska, koturny - H&M, zegarek - Casio, bransoletki - Efekt i Allegro / pomadka - Essence Stay With Me Kiss Kiss Kiss






 




Zachęcam was również do wzięcia udziału w konkursie Romwe- można wygrać aż 150$ na zakupy u nich! Trzeba stworzyć swoją 'tablice' z wymarzonymi rzeczami z Romwe na Pinterest. Ja z pewnością stworzę swoją :)



21 komentarze:

  1. Czerń, czerń ale mi się bardzooo podoba.Piękna szminka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kobiecy i elegancki zestaw. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ktoś mi powie, że czerń nie jest najpiękniejszym kolorem! Pięknie wyglądasz i super kłos:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, nie bez powodu czerń dominuje w mojej szafie! :)

      Usuń
  4. wspaniale; DDD


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super:) przypominasz mi francuską blogerkę - Pandorę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zestawy - elegancko i klasycznie ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs ze sklepem Firmoo - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look total black :) fantastyczna spodnica, nadaje styl i charakter.

    pozdrawiam,

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z Ciebie dziewczyna,a zestaw uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz:) Ja również dziękuję za odwiedziny, obserwuję już od jakiegoś czasu- nawet nominowałam Cię na moim blogu; piszę, bo nie wiem czy to zauważyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. you rock this outfit, the skirt is perfect!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś zgrabna! Śliczna spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej cudownie wyglądasz bardzo lubie połączenie czerni i złota pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń