Fashion Tag

Hej dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na Fashion Tag, który krąży po Internecie.  Według mnie te pytania bardzo pasują do bloga który prowadzę. Zapraszam wszystkich do udziału!

1. Jak byś opisała swój styl?
Bardzo lubię ubierać się zarówno w stylu dziewczęcym lekko nawet eleganckim jednak zdecydowanie wolę na co dzień styl sportowy ale z lekkim rockowym pazurem.




2. Jakie są Twoje niezbędniki w szafie?
Podstawą mojej szafy są na pewno granatowe jeansy z Cubusa, są jednak one bardzo cienkie przez co szybko się niszczą. Są one bardzo dobrze dopasowane do mojej figury a bardzo ciężko jest znaleźć wbrew pozorom taki odpowiadający nam rozmiar.  





Kolejnym niezbędnikiem jest biała i czarna bokserka z H&M oraz slogan t-shirts. W połączeniu z jeansami i moimi ukochanymi Vansami są to bardzo fajne i wygodne zestawy na co dzień.


3. Najdroższa rzecz w Twojej szafie?
Najdroższą rzeczą w mojej szafie są Vansy. Marzy mi się ich spora kolekcja.

czerwone 'staruszki' i szare nówki :)

4. Najbardziej pożądany element jaki chciałabyś mieć w szafie?
Chciałabym mieć bejsbolówkę od Misbehave, jednak cena jest zaporowa. KLIK

5. Ulubiony projektant.
Bardziej niż wybiegami inspiruję się stylem street fashion. Moje ulubione marki to: Staffbymaff, Misbehave.

6. Ile pieniędzy wydajesz na ubrania?
Różnie, głównie pieniądze na ubrania pozyskuje z kieszonkowego oraz z tego co uda mi się sprzedać na allegro.

7. Ulubiony sklep gdzie robisz zakupy?
Kiedyś był to H&M, jednak teraz wg mnie sklep ten utracił na jakości. Chętniej wybieram sklepy internetowe a gdy już jestem w jakieś galerii handlowej odwiedzam takie sklepy jak: Bershka, Stradivarius, Pull&Bear.
8. Ulubione perfumy?
Beyonce, Heat


9. Ulubiona fryzura?
Nie robię nic z włosami, ponieważ żadna fryzura typu loki nie utrzymuje się dłużej niż 10minut. Bardzo często za to robię do szkoły luźnego koka lub też tego z tzw 'pączkiem' czy też prostego, wysokiego kucyka.
10. Jaki jest Twój outfit jak nie wiem co na siebie założyć? 
Jeansy i koszula, najchętniej w kratkę. 


11. Jeden trend w modzie, który chciałabyś żeby został lub powrócił.
Nie wyobrażam sobie noszenia dzwonów, tak więc  mam nadzieję, że rurki nigdy nie wyjdą z mody.

12. Pokaż swoją najcenniejszą rzecz w szafie?
Ciężko jest wybrać jakiś ulubiony ciuch, ponieważ mam kilka ubrań,w  którym dobrze się czuję i mogłabym je nosić na okrągło. Dlatego jako najcenniejszą rzecz z mojej szafy uznam Vansy i sukienke ze Staffbymaff.


A.


8 komentarze:

  1. czerwone to nie strauszi, ja moje czarne nosilam nawet z dziurami :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są tak wygodne, że pewnie też czeka je taki los :) !

      Usuń
  2. U mnie chyba tez najdroższą rzeczą są vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak, są super, szkoda tylko, że tak szybko się niszczą :(

      Usuń
  4. ile kosztują te jeansy z cubusa?

    OdpowiedzUsuń