dots

Dzisiaj mam dla Was posta, w którym postawiłam na nietypowy make up i warstwowy ubiór. Ostatnimi czasy bardzo modny i popularny stał się tzw makijaż z kropką. Cechuje się on wyrazistą kreską oraz kropką, znajdującą się na środku dolnej cześći oka. Postanowiłam spróbować wykonać taki oto makijaż. Efekt? Według mnie bardzo ciekawy, jednak wydaje mi się, że nie odważyłabym się tak 'wyjść' na miasto, głównie dlatego, że mieszkam w małej miejscowości gdzie takie 'trendy' nie są zbyt popularne. :) Jest to oczywiście rzecz gustu każdego z nas.

A sam outfit jak już wyżej wspomniałam to nic innego jak ciepły, warstwowy ubiór. Na bluzkę od Misbehave założyłam dłuższy sweter o nieregularnych bokach, na to czarną bluzę oraz szarą ramoneskę z ćwiekami + szare Vansy, które dostałam od zająca. :P 





Więcej na temat makijażu z kropką możecie przeczytać tutaj KLIK.

lakier - Inglot

outfit:
bluzka - Misbehave
sweter - no name
bluza - Cropp
ramoneska -  New Yorker
jeansy - Cubus
buty - Vans 
czapka - Carhartt



Jeszcze mam dla Was zdjęcia moich dzisiejszych zdobyczy. :)


jeansy 3/4 - Bershka, szorty - H&M, koszula - Stradivarius


Jeszcze tylko 'poluję' na spodnie, jeansy typu boyfriend. Nie jestem jeszcze pewna co do ich zakupu, muszę się zastanowić czy taki typ spodni pasuje do mnie oraz czy po zakupie nie będą one bezużytecznie leżeć w szafie.:P

A Wy co sądzicie o takich spodniach? :)


zdjęcia zaczerpnięte ze strony : http://www.jemerced.com/2013/02/blog-in-style-wrocaw-my-first-fashion.html


A już jutro powrót do codzienności. Niechętnie przygotowuję się na jutrzejszy pierwszy dzień w szkole po świetach.

Buziaki  A. :)


17 komentarze:

  1. wyglądasz przepięknie, ale te kropki pod oczami to tragedia :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak jak napisalam jest to kwestia gustu :)

      Usuń
  2. Mi makijaż z kropką się bardzo podoba, ale chyba ja bym się nie odważyła tak pomalować ; )Ogólnie świetny strój, bardzo lubie Twój styl ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska i vansy - cudne ! <3
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy kupiłaś;) Bardzo fajnie wyglądasz, i ciekawy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż jest ciekawy, można od czasu do czasu pokombinować :)

    stylizacja, świetna, na luzie!

    boyfriendy są super, ale oczywiście nie każdemu pasują.
    więc trzeba wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na stylizację z boyfriend'ami juz jest :) tak więc niebawem nowy post! :)
      Zapraszam

      Usuń
  6. Makijaż osobiście mi się nie podoba , nie odważyłabym się na taki look ;)
    Ale każdy ma przecież swój styl,do odważnych świat należy :D
    Jeśli chodzi o ubiór to całkiem fajny.Świetna zdobycz-koszula w motyw kwiatowy :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie.
    http://well-dressed-women.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie boyfriendy są genialne! ale trzeba umiec je zestawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    przy okazji zachęcam również do odwiedzenia nowej strony :)
    http://e-garderoba.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż i ciuchy pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny ten makijaż,pasuje Ci:)
    warstwy lubię w te zimowe czasy bardzo:)
    tylko spodnią w paski już mówię nie;p
    poza tym ładnaś! <3

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajna stylizacja.A makijaż ciekawy : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu mówisz, że nie odważyłabyś się w takim makijażu wyjść na miasto, nawet jeśli mieszkasz w małej miejscowości. Moim zdaniem jeśli uważasz właśnie taki makijaż za fajny, ciekawy, to powinnaś w takim chodzić. Prowadząc bloga modowego i jeżeli choć trochę czujesz się 'faszonistką' nie powinnaś się przejmować opiniami innych. Powinnaś raczej pokazywać nowe stylizacje odbiegające od normy, od nudnej szarej monotonii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień do szkoły maluję się bardzo delikatnie, wieczorami pozwalam sobie na mocniejszą kreskę i intensywny kolor ust. Makijaż z kropką jest propozycją na wybieg i moim zdaniem właśnie na takie eventy lub sesje zdjęciowe się idealnie nadaje. Co do stylizacji staram się pokazywać ciekawe outfity ale też są one na tyle uniwersalne, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie ( mam nadzieję :)). Dzięki za komentarz i pozdrawiam! A.

      Usuń
  13. Uwielbiam makijaz z kropką! Ja własnie chodze w nim do szkoly i czuje sie swietnie :) Mysle, ze powinnas sie przekonac bo wygladasz zjawiskowo! Zapraszam do mnie na kiszma.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń