outfit / Avatar:)

Dzisiaj mam dla Was outfit w legginsach od Staffbymaff i czarnej mgiełce z H&M, pod którą założyłam czarny, koronkowy bralet.

I oczywiście element 'obowiązkowy', pomalowane usta. Tym razem wpadające w odcienie fioletu. Postarałam się też o makijaż oka, który 'dopasowałam' do koloru legginsów. Przy użyciu niebieskiej i fioletowej kredki udało mi się zrobić makijaż, który odnosi się do tytułu posta a dokładniej do tego, że pierwsza moja myśl po zobaczeniu efektu końcowego była taka, że przypominam postać z filmu Avatar. :P Zapraszam do oglądania zdjęć!

outfit:
mgiełka - H&M, najnowsza kolekcja
bralet - no name
legginsy - Staffbymaff
koturny - H&M

pomadka - Essence, stay with me 05 I like cotton candy        oraz        Essence, wild craft 01 mystic lilac.

A. 













14 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem! piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o takich koturnach jakie masz na sobie! :) kupiłaś je w tym sezonie ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je już jakiś czas temu. Jednak są one dostępne zawsze. Jest to moja 2 para, są bardzo wygodne i praktyczne. Polecam! :)

      Usuń
  3. Genialnie to razem wygląda. Bardzo ciekawe są te legginsy :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz! Świetny kolor szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaz :-)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne legginsy i koturny, sama na nie polowałam, ale nie było rozmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz co jakiś czas sprawdzać czy nie doszły do sklepu nowe rozmiary. :) Ja też się trochę naszukałam

      Usuń
  7. Jaka słodka kocinka! A Ty, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę możesz też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pasują ci te okulary, bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń