StaffByMaff waterfall sweater


Hej dzisiaj kolejny ciuszek od Sbm, nie jest to do końca nowość - mam go od stycznia i naprawdę uwielbiam! Zakładany na zwykłe bazowe ubrania (czarna koszula i legginsy) nadaje całej stylizacji charakteru. Niestety nie jest on już dostępny online.

P.S. Co to za pogoda za oknem? U mnie właśnie pada śnieg :( Marzę już o noszeniu wiosennych ubrań i możliwości robienia zdjęć na dworze bez marznięcia...

xoxo A.







sweter - Staffbymaff
koszula - H&M
legginsy - H&M
buty -Kurt Geiger

9 komentarze:

  1. Sweterek jest booski!
    może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jestes śliczna *.* ja tez juz marze o wiosnie i wiosennych ciuszkach,niestety jeszcze musimy na to cierpliwie czekac

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny sweter! :>

    zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super! u mnie też pada śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, genialny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ! będę tu częściej :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń