Pleasant Sunday

Dzisiaj mam dla Was fotki zrobione wczoraj po powrocie z zakupów w Bydgoszczy. Głównym celem wyjazdu były zakupy świąteczne. Jednak po wejściu do sklepu Cubus nie mogłam powstrzymać się przed zakupem kilku ciuszków. :P Niestety a może i stety nic nie znalazłam w sklepie H&M, w którym zawsze robiłam udane zakupy. 

Resztę niedzieli spędziłam w domu, przed laptopem oraz w kuchni. Razem z siostrą robiłyśmy soki w sokowirówce. Polecam, są one o wiele zdrowsze i smaczniejsze od tych kupionych. :)

Na zdjęciach widać także zdjęcia moich nowych 'zdobyczy'. Tych z niedzielnych zakupów jak i tych zamówionych online. Część jeszcze nie doszła, spodziewam się kilku paczek i postaram się pokazać je na blogu.













bluzka - Local Heroes
legginsy - H&M




zdobycze ze sklepu Cubus

zakupy online od StaffbyMaff i Local Heroes

11 komentarze:

  1. skąd macie tyle kasyy... ??? ;D
    Świetne zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że zakupy udane! :)
    PS: Fajne leginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ciuchy, masz zajebisty gust! :D
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości!
    Czekam na zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się koszulka " Last..." :) a pozatym to bardzo ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! W ogóle masz śliczne włosy pod każdym względem i obcięcia i koloru i połysku, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń