Baseball Dress StaffByMaff




Hej! Wczoraj doszła do mnie kolejna paczka od StaffByMaff. Tym razem jest to baseball'owa sukienka. Od razu wiedziałam że pasuje idealnie do mojego stylu ale nie spodziewałam się ze jej rękawy są z białej eko-skórki! Co o niej myślicie? Według mnie jest ona bardzo uniwersalna, można ją nosić do szkoły na sportowo np. z vansami lub w wersji bardziej eleganckiej np. z moimi ulubionymi koturnami z h&m.

Za tydzień spodziewam się mojego naprawionego laptopa, mam nadzieję że zgodnie z prognozami pogody wiosna nadejdzie już niebawem i będę mogła robić zdjęcia na zewnątrz.  XOXO

















Sukienka - StaffByMaff
Kurtka- Bershka
Buty- Vans

24 komentarze:

  1. fajna, a gdzie kupiłaś bejbolówkę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sukienka; DD


    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, jesteś piękna, a do tego masz rewelacyjne, dłuuugie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje, zwłaszcza przy tak długich nogach! ;)
    Pozdrawiam P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :)

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta sukienka! nie widziałam jej wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaka ciekawa sukienka ! ;D fajnie ją połączyłaś *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna sukienka i kurtka !

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie nie podoba ta sukienka zwykla nic fajnego w niej nie wiem czym wy sie jaracie chyba tyko firmą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość ubrań od SBM jest bardzo wysoka, nie jak w większości sieciówek po praniu do wyrzucenia. Poza tym ich projekty są oryginalne a zarazem uniwersalne :) ale ile ludzi tyle opinii, pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ale skład średnio potwierdza jakość, ta sukienka jest uszyta z:
      81% Wiskoza
      13% Poliester
      6% Elastan
      100% Poliester

      Zresztą, produkty są bardzo słabo opisane, wiec kupujesz kota w worku - patrz rękawy, które nie wiedziałaś z jakiego są materiału. Wydaje mi się, że powinno to być dokładniej opisane.
      ~ Asia

      Usuń
    3. To pierwsza rzecz gdzie zaskoczył mnie materiał z którego jest wykonane ubranie, ale na plus bo ta 'skóra' wygląda super. Osobiście wolę ubrania z wiskozy czy poliestru a nie czystej bawełny, która się rozciąga i deformuje w praniu a także w trakcie noszenia. Ubrań od SBM mam sporo, a niektóre bardzo już długo i nadal są w idealnym stanie i do tego są produkowane w Polsce za co dodatkowy plus. Każdy detal jest dopracowany i nie są to ubrania produkowane 'na taśmie' także jak mówiłam jakość jest o wiele wyższa. Pozdrawiam! A.

      Usuń
    4. i zawsze można oddać bez ponoszenia dodatkowych kosztów :) !

      Usuń
  10. jest boska! powiedz mi ile masz wzrostu i jaki wzięłaś rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 171 cm wzrostu a sukienkę kupiłam w rozmiarze S :)

      Usuń
  11. Ahhh masz sukienke ktora mam w planach zakupic :D
    sliczna :)

    Zapraszam do mnie na prezentacje mojej sukienki SBM
    meestaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń